fbpx

Όπως κάθε αλγόριθμος, έτσι και αυτός του LinkedIn, με κάποιες συγκεκριμένες στρατηγικές μπορεί να φέρει μια δημοσίευση σε μεγαλύτερο κοινό.

Πολλοί είναι αυτοί που συχνά αναρωτιούνται πως μπορούν να κάνουν έναν τον αλγόριθμο κάποιου κοινωνικού δικτύου να δουλεύει προς όφελός τους.

Σήμερα θα μιλήσουμε για τον αλγόριθμο του LinkedIn. Ένα κοινωνικό δίκτυο που σε αντίθεση με τις πλατφόρμες της Meta, παρουσιάζει μια σταθερότητα στο performance του και συνεχώς κερδίζει την εμπιστοσύνη νέων χρηστών.

Αφορμή για αυτό μου το άρθρο είναι μια έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα από τον Richard van der Blom, Social Media Specialist, σχετικά με το πως μπορείς να κάνεις hack τον αλγόριθμο του LinkedIn.

Αρχικά θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι η συγκεκριμένη έρευνα και ότι σχολιάσουμε εδώ αποτελεί απλώς έναν γενικό οδηγό, που ο καθένας πρέπει να προσαρμόσει ανάλογα στον λογαριασμό του. Δεν είναι κάποιο ευαγγέλιο που πρέπει όλοι να ακολουθήσουν κατά γράμμα.

Πάμε τώρα στο ζουμί!

Όσον αφορά τη μορφή των posts, φαίνεται πως κυρίαρχη θέση κατέχουν τα PDF-documents, μαζί με τα Polls και λιγότερο αποδοτικά φαίνεται να είναι τα Άρθρα και το Newsletter. Τα video προς έκπληξη πολλών βρίσκονται στην μέση της κατάταξης. Η εξήγηση εδώ βέβαια είναι ότι το LinkedIn θέλει να δει τι απήχηση έχουν και τα άλλα formats του, εκτός του video και για αυτό τα πριμοδοτεί.

Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι στο τέλος, θα επικρατήσει και εδώ το video. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι ανεξαρτήτως format, το καλό περιεχόμενο που δίνει αξία στο κοινό πάντα κερδίζει. Μπορεί να αργήσει λίγο παραπάνω, αλλά αν υπάρχει συνέπεια, ο λογαριασμός θα μεγαλώσει.

Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο για την ανάπτυξη ενός λογαριασμού είναι η αλληλεπίδραση ( engagement). Εδώ, λοιπόν, κυρίαρχο ρόλο παίζουν τα σχόλια. Φέρνουν 12 φορές παραπάνω reach από τις απλές αντιδράσεις. Πολύ σημαντικό ρόλο, όμως, παίζουν και τα shares/reposts.

Ωστόσο, ποτέ, μα ποτέ δεν σχολιάζουμε πρώτοι στο ποστ μας. Το νόημα είναι να αλληλοεπιδράσουμε με κάποιον που έχει δει το περιεχόμενό μας και έχει αφήσει το σχόλιό του, ειδικά όταν αυτό συμβαίνει μέσα στην πρώτη ώρα από την δημοσίευσή μας.

Δημοσιεύσεις

Πότε; Πόσο συχνά; Αυτά είναι τα πιο συχνά ερωτήματα. Σύμφωνα με την συγκεκριμένη έρευνα, λοιπόν, 1 με 3 ποστ την εβδομάδα είναι το ιδανικό, με ένα κενό 18 ωρών ανάμεσα στο τελευταία και τη νέα δημοσίευση. Όσων αφορά τις μέρες δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη μέρα που να ανεβάζει το reach, υπάρχουν όμως συγκεκριμένες ώρες. Αυτές κυμαίνονται από 9 μέχρι 12 το πρωί για τις περισσότερες μέρες, εκτός από Παρασκευή και Κυριακή που είναι καλύτερα να δημοσιεύουμε 1 με 3 το μεσημέρι.

Εδώ μπορείς να βρείς όλη την έρευνα!

Γενικές παρατηρήσεις

Εκτός από αυτά που ήδη αναφέρθηκαν και αποτελούν τον κύριο κορμό της έρευνας, υπάρχουν και κάποιες λεπτομέρειες που μπορούν να βελτιστοποιήσουν έναν λογαριασμό. Αρχικά, καλό είναι ο αριθμός των Hashtags να κυμαίνεται μεταξύ 3 και 5. Είναι το ιδανικό νούμερο.

Όσον αφορά τα emoji, εννοείται ότι αναβαθμίζουν την εμπειρία κατανάλωσης περιεχομένου, αλλά υπάρχει και εδώ ένα όριο. Όχι περισσότερα από 10 συνολικά στη δημοσίευση και όχι παραπάνω από 4 σε μία σειρά. Η υπερβολή στην χρήση φέρνει αντίθετα αποτελέσματα. Όριο υπάρχει και στους χαρακτήρες ενός κειμένου. Εδώ το ιδανικό είναι μεταξύ 1200 και 1600. Μην ξεχνάμε ότι το LinkedIn δεν είναι blog, όσο και αν “αγαπάει” τα κείμενα.

Αυτά ήταν, λοιπόν, τα πιο σημαντικά στοιχεία της αλγοριθμικής έρευνας που διεξήγαγε ο Richard van der Bloom με τους συνεργάτες τους, αλλά για ακόμα μια φορά θα αναφέρω, ότι η ανάπτυξη ενός λογαριασμού είναι μαραθώνιος και τα δυο κύρια στοιχεία που θα βοηθήσουν στην επίτευξή της είναι το περιεχόμενο που δημιουργείς και η συνέπεια. Τα υπόλοιπα στοιχεία που αναφέραμε παραπάνω απλώς διευκολύνουν το ταξίδι.

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σου έχουμε δωράκι 🎁
Μπες στο BU Community δωρεάν και απόκτησε πρόσβαση στην digital εργαλειοθήκη μας, σε αποκλειστικά webinars & νέα επεισόδια!

Μισούμε τα spams & Σεβόμαστε τα δεδομένα σου. Διάβασε την πολιτική απορρήτου μας.