fbpx
εργαλεία διαχείρισης social media

Τα εργαλεία διαχείρισης social media κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη και μας γλιτώνουν χρόνο. Παρακάτω θα βρεις τα 5 καλύτερα για το 2021.

Τα 5 καλύτερα εργαλεία διαχείρισης social media για το 2021
1. Hootsuite
2. Buffer Publish
3. Later
4. MeetEdgar
5. Sendible

Αν δεν πίστευες στη δύναμη των social media, το 2020 ήρθε και έδειξε το πόσο αναγκαία είναι για μια επιχείρηση. Πλέον, η παρουσία μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων στα social media είναι αυτονόητη.

Πάνω από το 50% του παγκόσμιου πληθυσμού τα χρησιμοποιεί. Μάλιστα, το 43% των χρηστών αύξησε τη χρήση τους τον τελευταίο χρόνο.

Ακούστε το επεισόδιο μας για τα social media, τι social media να επιλέξω και τι να ανεβάσω σε αυτά;

Οι τομείς επίδρασης τους είναι πραγματικά πολλοί. Οι κυριότεροι από αυτούς:

Απόκτηση νέων πελατών

Σκέψου το λίγο. Όταν μαθαίνεις για μια νέα υπηρεσία ή ένα νέο προϊόν, τι είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις;

Θα αγοράσεις κατευθείαν ή θα μπεις να δεις το προφίλ τους στο Facebook και Instagram; Και τι συμπέρασμα θα βγάλεις αν το προφίλ δεν υπάρχει ή δεν είναι προσεγμένο;

Οι λογαριασμοί μιας επιχείρησης στα social media, αποτελούν τη βιτρίνα της στο ψηφιακό περιβάλλον. Αν αρέσει στους “περαστικούς”, είναι πολύ πιθανότερο να μπουν μέσα για να δουν τι προϊόντα μπορούν να αγοράσουν.

Το 63% των χρηστών περιμένει από τις επιχειρήσεις να παρέχουν υποστήριξη μέσω στων social media και 90% δηλώνει πως έχει ήδη αξιοποιήσεις αυτές τις υπηρεσίες.

Δημιουργία πωλήσεων

H Facebook έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ενσωμάτωση του shop experience στο Facebook και στο Instagram.

Με το Facebook shops, μπορείς να δημιουργήσεις συλλογές προϊόντων πάνω στο Facebook page της επιχείρησης σου. Οι χρήστες μπορούν να δουν τα προϊόντα από τη σελίδα σου και να προχωρήσουν σε αγορές.

Για την ίδια λειτουργεία, το Instagram έχει εισάγει το Shops on Instagram, με στόχο να δημιουργήσει το one-stop shop experience και σε αυτή την πλατφόρμα.

Αύξηση του engagement του κοινού σου

Τα social media πρακτικά είναι ένα κανάλι επικοινωνίας με το κοινό σου. Όσο πιο συνδεδεμένο αισθάνεται με το brand σου, τόσο πιο πιστό γίνεται σε σένα.

Μπορείς να απευθύνεις ερωτήματα στο κοινό σου, σχετικά με τα αγαπημένα τους προϊόντα. Έτσι, θα μπορέσουν να εκφράσουν τη γνώμη τους και εσύ να αποκτήσεις πολύτιμα δεδομένα.

Επίσης, να παροτρύνεις τη δημιουργία περιεχομένου με προϊόντα του brand σου. Θα μπορούσε να είναι κάποιο challenge, ένας διαγωνισμός ή κάποια πρόταση για μελλοντική καμπάνια.

Οι επιλογές είναι αμέτρητες, αρκεί αν βάλεις λίγο δημιουργικότητα στη σκέψη σου.

Γιατί εργαλεία διαχείρισης social media;

Μας γλιτώνουν χρόνο

Η διαχείριση λογαριασμών social media, απαιτεί αρκετό χρόνο. Χωρίς τη χρήση κάποιου εργαλείου, πρέπει κάθε φορά που θέλεις να ανεβάσεις ένα post, να συνδεθείς στο προφίλ και να κάνεις τη διαδικασία χειροκίνητα.

Αυτό ίσως να μην ακούγεται τόσο τραγικό, αλλά εξαρτάται από των αριθμό των εβδομαδιαίων post, τις ώρες που είναι ενεργό το κοινό σου, καθώς και τις δικές σου υποχρεώσεις.

Δηλαδή αν στην στρατηγική σου έχεις να ανεβάζεις περιεχόμενο κάθε μέρα, τότε θα πρέπει να επαναλαμβάνεις αυτή τη διαδικασία καθημερινά, κάτι που καταλήγει σε ψυχοφθόρα ρουτίνα.

Τι γίνεται στην περίπτωση που το κοινό σου είναι ενεργό τις ώρες που δεν είσαι διαθέσιμος/η;

Τα εργαλεία διαχείρισης λογαριασμών social media, μας δίνουν τη δυνατότητα να αυτοματοποιήσουμε αυτή τη διαδικασία, προγραμματίζοντας τα posts μας. Έτσι, μπορούμε να προγραμματίσουμε τα εβδομαδιαία posts μας σε συγκεκριμένο χρόνο και να στοχεύσουμε τις ώρες που είναι ενεργό το κοινό μας.

Βοηθούν στην οργάνωση μας

Το να βλέπουμε την απόδοση κάθε post ένα-ένα δεν είναι πρακτικό. Επίσης, το να ψάχνουμε στο προφίλ μας για posts που έγιναν την προηγούμενη εβδομάδα ή μήνα, πάλι είναι κάτι χρονοβόρο.

Με τα διάφορα εργαλεία διαχείρισης social media, όλο το περιεχόμενο μας είναι οργανωμένο και εύκολα προσβάσιμο σε μια πλατφόρμα.

Μπορούμε να αναζητήσουμε ένα post βάση της ημερομηνίας δημοσίευσης, της απόδοσης του ή της κατάστασης που βρίσκεται (δημοσιευμένο, προγραμματισμένο, προσχέδιο κλπ).

Επίσης, να αναλύσουμε την απόδοση των posts βάση των interactions (like, comment, share) που είχαν και να προσαρμόσουμε τη στρατηγική μας.

Παράλληλα, διευκολύνουν τη συνεργασία με άλλα άτομα που ίσως συμμετέχουν στα social media μας, όπως designers και copywriters.

Τα 5 καλύτερα εργαλεία για το 2021

Hootsuite home page screenshot showing posts - εργαλείο διαχείρισης social media

1. Hootsuite

Αν θέλεις μια ολοκληρωμένη λύση, το Hootsuite είναι μια εξαιρετική επιλογή. Μέσα από το dashboard μπορείς να διαχειριστείς όλες τις ενέργειες για τα social media σου.

Το Hootsuite “τρέχει” τόσο στο web όσο και σε μορφή app για iOS και Android. Είναι συμβατό με πάνω από 35 πλατφόρμες social media, όπως το Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest κ.α.

Μας δίνει τη δυνατότητα να προγραμματίσουμε μια σειρά από posts, τις ώρες που εμείς θέλουμε. Μπορούμε είτε να δημιουργήσουμε το δικό μας πρόγραμμα είτε να χρησιμοποιήσουμε τη λύση AutoSchedule, για να ανεβάσουμε τα posts τις ώρες με το μεγαλύτερο engagement.

Για λίγο πιο αναβαθμισμένη χρήση, μπορείς να ανεβάσεις ένα CSV αρχείο με έτοιμα posts, τα οποία θα ανεβαίνουν αυτόματα τις μέρες και ώρες που θα ορίσεις.

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Hootsuite είναι τα analytics που προσφέρει. Όμως, η πλήρης πρόσβαση δίνεται μόνο στις συνδρομές επί πληρωμή. Τα analytics αφορούν πάνω από 200 μετρήσεις απόδοσης.

Όταν έχεις συγκεντρώσει τα επιθυμητά δεδομένα, μπορείς να τα κατεβάσεις σε μορφή Excel, PowerPoint, PDF και CSV.

Επιπλέον, μας βοηθάει να παρακολουθήσουμε τις αναφορές που γίνονται στην επιχείρηση μας στα social media, τη ροή των followers, όρους αναζήτησης και hashtags σχετικά με εμάς. Μπορούμε να προσαρμόσουμε τη ροή, ώστε να ενσωματώσουμε ή αποκλείσουμε συγκεκριμένα keywords, είδη posts και τοποθεσίες, ώστε να τα στοχεύσουμε με την επιχείρηση μας.

Παράλληλα, υπάρχει επέκταση για το Google Chrome. Επιτρέπει τον προγραμματισμό posts και τη χρήση του AutoSchedule.

Αποτελεί μια εξαιρετική λύση τόσο για μικρές όσο και για μεγάλες επιχειρήσεις, για τη διαχείριση social media.

Τιμές-συνδρομές:
  • Δωρεάν. Υποστηρίζει 1 χρήστη, 3 social media προφίλ και έως 30 προγραμματισμένα posts.
  • Professional25 ευρώ/μήνα. Υποστηρίζει 1 χρήστη, 10 social media προφίλ και απεριόριστα προγραμματισμένα posts.
  • Team109 ευρώ/μήνα. Υποστηρίζει 3 χρήστες. 20 social media προφίλ και απεριόριστα προγραμματισμένα posts.
  • Business- 599 ευρώ/μήνα. Δίνει πρόσβαση σε 5+ χρήστες, 35 social media προφίλ και απεριόριστα προγραμματισμένα posts.
Bffer publish home page screenshot - εργαλείο διαχείρισης social media

2. Buffer Publish

Είναι μία από τις μακροβιότερες πλατφόρμες-εργαλεία για διαχείριση social media. Βασική χρήση του είναι ο προγραμματισμός posts.

Το Buffer Publish υποστηρίζει δημοσιεύσεις σε Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter και οι pro συνδρομητές μπορούν να προγραμματίσουν posts και στο Pinterest.

Όταν συνδεθείς για πρώτη φορά, θα δημιουργήσει ένα αυτόματο πλάνο. Το πλάνο περιλαμβάνει τέσσερα posts την ημέρα (το πρωί, γύρω στο μεσημέρι, το απόγευμα και το βράδυ). Μπορείς να αλλάξεις τον αριθμό των posts, πηγαίνοντας στα Settings -> Posting Schedule.

Τα analytics για την απόδοση των posts είναι περιορισμένα και οι δωρεάν χρήστες δεν έχουν καθόλου πρόσβαση. Τα analytics περιλαμβάνουν των αριθμό των αντιδράσεων, κλικ, σχολίων, κοινοποιήσεων και απήχησης που είχε μια δημοσίευση.

Παράλληλα, υπάρχει και η λύση του Buffer Analyzer με πολλά παραπάνω δεδομένα για τα posts σας, όπως μετρήσεις engagement, δημογραφικά κοινού και σύγκριση οργανικών και χορηγούμενων δημοσιεύσεων.

Επιπλέον, μπορεί να προστεθεί ως επέκταση για το Chrome, Firefox, Opera και Safari. Δίνει τη δυνατότητα προγραμματισμού δημοσίευσης κατευθείαν από τον browser.

Η εφαρμογή διατίθεται σε iOS και Android για σχεδιασμό των δημοσιεύσεων όπου και αν βρίσκεσαι.

Τιμές-συνδρομές:
  • Δωρεάν. Υποστηρίζει 1 χρήστη, 3 social media προφίλ, χωρίς analytics.
  • Pro15 ευρώ/μήνα. Υποστηρίζει 1 χρήστη, 8 social media προφίλ και 100 προγραμματισμένα posts.
  • Premium65 ευρώ/μήνα. Υποστηρίζει 2 χρήστες. 8 social media προφίλ και 2000 προγραμματισμένα posts.
  • Business- 99 ευρώ/μήνα. Δίνει πρόσβαση σε 6 χρήστες, 25 social media προφίλ και 2000 προγραμματισμένα posts.
Later home page screenshot - εργαλείο διαχείρισης social media

3. Later

Εξυπηρετεί τον προγραμματισμό δημοσιεύσεων σε Facebook, Instagram, Pinterest και Twitter. Αυτό που το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα εργαλεία, είναι ότι επιτρέπει μόνο τη δημοσίευση εικόνων και γενικότερα οπτικού υλικού.

Το Later ορίζει ως “social set” 1 σελίδα Facebook, 1 λογαριασμό Instagram, 1 λογαριασμό Twitter και 1 λογαριασμό Pinterest. Το δωρεάν πλάνο, προσφέρει ένα social set και 30 προγραμματισμένα posts για κάθε χρήστη.

Στη συνδρομή επί πληρωμή, αν έχεις λογαριασμό Instagram for Business, μπορείς να συλλέξεις περιεχόμενο και να το προσθέσεις στη Βιβλιοθήκη των stock φωτογραφιών μέσω του Instagram.

Το περιεχόμενο μπορεί να προέρχεται από hashtags, mentions ή προσκαλώντας δημιουργούς να ανεβάσουν τη δική τους φωτογραφία.

Διαθέτει ένα πολύ εύχρηστο ημερολόγιο δημοσιεύσεων, στο οποίο μπορείς να “σύρεις” τις φωτογραφίες που θέλεις να ανεβάσεις. Με την επιλογή “Month view” μπορείς να δεις ολόκληρο τον μήνα και να προγραμματίσεις τα posts σου αντίστοιχα.

Στις συνδρομές επί πληρωμή, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Hashtag Suggestions για την αυτόματη δημιουργία hashtag, ώστε η δημοσίευση σου να έχει μεγαλύτερη απήχηση.

Το Later προσφέρει και εργαλεία αναλυτικών στοιχείων, που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις ποιες είναι οι καλύτερες μέρες και ώρες για να ποστάρεις, καθώς και ποια hashtags να χρησιμοποιήσεις.

Επίσης, πολύ σημαντική δυνατότητα είναι το Linkin.Bio στο Instagram, που επιτρέπει την άμεση αγορά από τα posts.

Είναι ιδανικό για επιχειρήσεις που στοχεύουν να μεγαλώσουν με μάρκετινγκ περιεχομένου, μέσω του Instagram.

Τιμές-Συνδρομές:

  • Δωρεάν. Περιλαμβάνει 1 χρήστη, 1 social set και 30 προγραμματισμένες δημοσιεύσεις.
  • Starter12,5 δολάρια/μήνα. Περιλαμβάνει 1 χρήστη, 1 social set και 60 προγραμματισμένες δημοσιεύσεις.
  • Growth – 20,8 δολάρια/μήνα. Περιλαμβάνει 3 χρήστες, 1 social set και 150 προγραμματισμένες δημοσιεύσεις.
  • Advanced – 33,3 δολάρια/μήνα. Περιλαμβάνει 6 χρήστες, 1 social set και απεριόριστες προγραμματισμένες δημοσιεύσεις.
MeetEdgar dashboard screenshot

4. MeetEdgar

Το MeetEdgar προσφέρει λύσεις για την αυτοματοποίηση των δημοσιεύσεων σου. Συνδέεται με Facebook, Instagram, LinkedIn και Twitter.

Περιλαμβάνει εργαλεία για προγραμματισμό δημοσιεύσεων, τόσο μεμονωμένων όσο και ομαδικών. Είναι ένα εργαλείο καθαρά για αυτοματοποίηση.

Αυτό που το κάνει μοναδικό και το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα εργαλεία διαχείρισης social media, είναι οι δυνατότητες αυτοματισμού που προσφέρει.

Η πλατφόρμα, μπορεί να εντοπίσει ενδιαφέροντα αποσπάσματα κειμένου από τα links που θέλουμε να δημοσιεύσουμε και να δημιουργήσει copy για την περιγραφή των δημοσιεύσεων. Πρακτικά, δημιουργεί copy για εμάς. Βέβαια αυτή η λειτουργία υποστηρίζεται για copy στα αγγλικά.

Επιπλέον, δημιουργεί διάφορες εκδοχές copy από παλαιότερα posts που είχαν καλή επίδοση. Έτσι, διευκολύνει την “ανακύκλωση” περιεχομένου με αξία, αποφεύγοντας την καθαρή αντιγραφή και τη δημιουργία διπλότυπων.

Ακόμη ένα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό, είναι η κατηγοριοποίηση των δημοσιεύσεων. Μπορείς να προσθέσεις διαφορετικά είδη περιεχομένου σε διαφορετικές κατηγορίες, ώστε να τα κατανέμεις με επιθυμητό τρόπο μέσα στο πρόγραμμα δημοσιεύσεων με ευκολία.

Τα analytics που παρέχει το MeetEdgar δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, όμως δίνει τη δυνατότητα για A/B testing, για να εντοπίσουμε τις καλύτερες πρακτικές. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το εργαλείο συντόμευσης συνδέσμων ed.gr για να κάνεις tracking της απόδοσης τους.

Επίσης, υπάρχει επέκταση για το Chrome, Safari και Firefox.

Τιμές-συνδρομές:

  • Edgar Lite – 19 ευρώ/μήνα. Παρέχει απεριόριστο αριθμό δημοσιεύσεων, 3 λογαριασμούς social media, 10 αυτοματοποιημένα επαναλαμβανόμενα posts την εβδομάδα και 4 κατηγορίες περιεχομένου.
  • Edgar – 49 ευρώ/μήνα. Παρέχει απεριόριστο αριθμό δημοσιεύσεων, 25 λογαριασμούς social media, 1000 αυτοματοποιημένα επαναλαμβανόμενα posts την εβδομάδα και απεριόριστες κατηγορίες περιεχομένου.
Sendible dashboard screenshot

5. Sendible

Το Sendible ίσως είναι το καλύτερο εργαλείο διαχείρισης social media για απόκτηση νέων πελατών. Αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης και συνδέεται με 10 λογαριασμούς social media και πλατφόρμες blog.

Μερικές από αυτές είναι το Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest, WordPress, Google My Business, Blogger κ.α.

Προσφέρει εργαλεία προγραμματισμού posts, με τα οποία μπορείς να δημοσιεύσεις σε social media, blogs και mailing λίστες.

Το Smart Qeueu βοηθάει στη μεγιστοποίηση του engagement, με το να προσαρμόζει τις ώρες των δημοσιεύσεων για μας. Επίσης, δίνει τη δυνατότητα να “ανακυκλώνουμε” αυτόματα τις δημοσιεύσεις που τα πήγαν καλά.

Η απόκτηση νέων πελατών με το Sendible, είναι θέμα στησίματος. Χρειάζεται να προσθέσεις το κατάλληλο keyword alert από το Monitor > Keyword > New Monitor.

Αυτό το εργαλείο, μας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξουμε keywords που θέλουμε να στοχεύσουμε ή να απορρίψουμε και να δούμε που έγιναν αυτά τα posts. Έπειτα μπορούμε να δούμε τη λίστα με τα σχετικά keywords ή να επιλέξουμε να μας έρχονται σε ένα email κάθε μέρα ή βδομάδα.

Καθώς όπως είπαμε είναι μια ολοκληρωμένη λύση, προσφέρει ένα πακέτο με εργαλεία αναλυτικών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένου της σύνδεσης του Google Analytics με το λογαριασμό μας.

Επιπλέον, παρέχει ένα σύνολο εργαλείων συνεργασίας, όπως βιβλιοθήκες περιεχομένου, δυνατότητα ανάθεσης εργασιών σε άτομα ή ομάδες και άδειες ατόμου ή ομάδας.

Τιμές-συνδρομές:

  • Starter – 24 ευρώ/μήνα. Υποστηρίζει 1 χρήστη, 12 λογαριασμούς social media και 8 quick reports.
  • Traction – 94 ευρώ/μήνα. Υποστηρίζει 3 χρήστες, 48 λογαριασμούς social media και δημιουργία 15 reports.
  • Growth – 184 ευρώ/μήνα. Υποστηρίζει 7 χρήστες, 105 λογαριασμούς social media και δημιουργία 35 reports.
  • Large – 274 ευρώ/μήνα. Υποστηρίζει 12 χρήστες, 192 λογαριασμούς social media και δημιουργία 60 reports.

Πως να επιλέξω εργαλείο;

Παραπάνω συγκέντρωσα τα 4 καλύτερα εργαλεία διαχείρισης social media για το 2021. Όπως καταλαβαίνεις, τα διαθέσιμα εργαλεία είναι πολλά περισσότερα.

Αυτές είναι κάποιες ερωτήσεις που μπορούν να σε βοηθήοσυν στην επιλογή σου:

Καλύπτει τις ανάγκες μου;

Όπως είδαμε, διαφορετικά εργαλεία, προσφέρουν διαφορετικές λύσεις. Δε χρειάζεται να χρησιμοποιώ ένα περίπλοκο εργαλείο, αν οι ανάγκες μου είναι απλές.

Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα του συνδυασμού εργαλείων, ώστε να καλύπτουν το ένα τις ελλείψεις του άλλου – κάτι που ίσως περιπλέξει τα πράγματα.

Με βολεύει η χρήση του;

Αν χρησιμοποιώ ένα εργαλείο που δε με βολεύει, η αξία του χάνεται αρκετά. Πρέπει, να μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας με ευκολία, χωρίς να χάνουμε την ώρα μας ψάχνοντας για λειτουργίες.

Είναι οικονομικά προσιτό;

Αναλόγως το εργαλείο και τις δυνατότητες του, υπάρχει και ένα κόστος. Αν δεν μπορούμε ή δεν είμαστε διατεθειμένοι να το καλύψουμε, χρειάζεται να επιλέξουμε μια πιο οικονομική λύση.

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για τα social media

μπορείς να ακούσεις τα επεισόδια μας με τον Δημήτρη Δημητριάδη.

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *