Ποιο περιεχόμενο ορίζεται ως User Generated Content και πώς μπορούν οι επιχείρησεις να ενθαρρύνουν το κοινό να το δημιουργήσει; Στην παρέα μας η Μαρία Φραγκάκη, Co-Founder & Content Creator του Lemonpie Agency.
🎧 Στο επεισόδιο θα ακούσεις:
- Η πορεία της Μαρίας στον χώρο της επικοινωνίας & του marketing. (00:50-03:00)
- Τι είναι το User Generated Content. (03:03-03:54)
- Γιατί να ενδιαφέρει τις επιχειρήσεις; (03:55-10:04)
- Πως να ενθαρρύνεις το κοινό σου να δημιουργήσει περιεχόμενο. (10:05-15:09)
- Υπάρχουν συγκεκριμένα κανάλια επικοινωνίας που βοηθούν στη δημιουργία του; (15:10-18:11)
- Ποια είναι η σύνδεση του με το Social Commerce; (18:54-23:00)
- Πως μπορεί μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει τις φωτογραφίες του κοινού της; (23:01-25:07)
- Λάθη στο User Generated Content. (25:08-30:11)
🔗 Βρες την Μαρία Φραγκάκη:
Αδιαμφισβήτητα ζούμε στην εποχή του περιεχομένου.
Τα πάντα πλέον είναι περιεχόμενο. Από μια κριτική σε ένα προϊόν, μια δημοσίευση στα social, ένα μήνυμα στο support μιας επιχείρησης, η ανάρτηση μιας φωτογραφίας ή βίντεο και πάει λέγοντας.
Και καθώς οι πελάτες μας είναι στα social media, παράγουν και οι ίδι@ το δικό τους περιεχόμενο. Όταν αυτό το περιεχόμενο συνδέεται με μια επιχείρηση, ονομάζεται User Generated Content.
Οι επιχειρήσεις & τα brands που πετυχαίνουν στο content marketing γνωρίζουν πως να αξιοποιήσουν και αλληλεπιδράσουν κατάλληλα αυτό το περιεχόμενο, για να συνδεθούν με το κοινό και να επικοινωνήσουν τις αξίες τους.
Στο νέο μας επεισόδιο, έχουμε στην παρέα μας την Μαρία Φραγκάκη, Co-Founder & Conter Creator του Lemonpie Social Media Branding Agency!