Το Bounce rate (δείκτης αναπήδησης) είναι ένας από τους μόνους, αν όχι ο μοναδικός, δείκτες που όλοι μας θέλουμε χαμηλό στην ιστοσελίδα μας.

Στην ουσία, το Bounce Rate δείχνει το ποσοστό των χρηστών που επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα μας, αλλά παρέμειναν στην αρχική σελίδα και αποχώρησαν σχεδόν αμέσως χωρίς να κάνουν κλικ σε κάποια άλλη σελίδα του website.

Είναι ένας καλός δείκτης για να αξιολογήσουμε αν το website μας έχει τον αντίκτυπο που αναμένουμε στο κοινό και αν το περιεχόμενο μας είναι αρεστό. Η μείωση του bounce rate, λοιπόν, είναι ο στόχος κάθε marketer για τις ιστοσελίδες που διαχειρίζεται.

Παρακάτω, 5 παράγοντες που επηρεάζουν το bounce rate και πρέπει να τους προσέξουμε.

1) Δημιουργία landing page

Αρχικά, όταν θέλουμε να προσελκύσουμε επισκέπτες στην ιστοσελίδα μας για ένα συγκεκριμένο λόγο, όπως για παράδειγμα για την συμμετοχή σε έναν διαγωνισμό, θα πρέπει να δημιουργούμε και τα αντίστοιχα landing pages που θα περιλαμβάνουν μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες και τα σωστά call-to-actions κουμπιά.

Είναι συχνό φαινόμενο, άνθρωποι να επισκέπτονται ιστοσελίδες και να μην γνωρίζουν που πρέπει να περιηγηθούν, με αποτέλεσμα να αποφασίζουν να εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους.

2) Βελτίωση UX

Στη συνέχεια, είναι απαραίτητο να βελτιωθεί το design και το user experience, της ιστοσελίδας. Ο επισκέπτης να ανοίγει μια σελίδα και να μπορεί να καταναλώσει το περιεχόμενό μας ευχάριστα. Ένα συχνό λάθος είναι τα πολλά και ενοχλητικά pop up παράθυρα που εμφανίζονται κατά την διάρκεια της περιήγησης μας σε μια ιστοσελίδα. Αυτό αποθαρρύνει τον χρήστη από το να συνεχίσει την αναζήτησή του.

3) Περιεχόμενο

Μιλώντας για περιεχόμενο είναι βασικό να κατανοήσουμε ό,τι στον κόσμο αρέσουν οι ιστορίες. Αλλά την ίδια στιγμή καταναλώνει πολλές μέσα στην ημέρα. Έτσι, λοιπόν, τα κείμενα που χρησιμοποιούνται πρέπει να κινούν το ενδιαφέρον του επισκέπτη, να τον κάνουν να νιώθει ότι είναι ο πρωταγωνιστής  και να του δίνουν αξία. Με άλλα λόγια να μπορεί να βρει την απάντηση στο ερώτημα που τον οδήγησε στο website μας.

4) Προσέλκυση σωστών επισκεπτών

Είναι πολύ σημαντικό να προσελκύουμε το target group που είναι πιο πιθανό να βρει χρήσιμη την ιστοσελίδα μας. Για αυτό και σε περιπτώσεις διαφημίσεων πρέπει να γίνεται σωστή στόχευση. ΠΡΟΣΟΧΗ: όταν συνάπτουμε εμπορικές συμφωνίες και παραχωρούμε λινκ της ιστοσελίδας μας σε διάφορα blog, πρέπει να έχουμε εικόνα του κοινού που επισκέπτεται το συγκεκριμένο blog για να αξιολογήσουμε αν θα ενδιαφερόταν για αυτό που εμείς προσφέρουμε.

5) Ταχύτητα Ιστοσελίδας

Ο χρόνος όλων είναι πολύτιμος και η υπομονή εξαντλείται αρκετά γρήγορα. Έτσι γίνεται αντιληπτό ό,τι όσο πιο γρήγορα φορτώνει μια ιστοσελίδα, τόσο πιο πιθανό είναι ο χρήστης να συνεχίσει να περιηγείται σε αυτήν.

Για να συνοψίσουμε:

Το bounce rate είναι ένας δείκτης που μπορεί να μας οδηγήσει στη βελτιστοποίηση πολλών παραμέτρων μιας ιστοσελίδας και στη συνέχεια σε περισσότερα conversions. Η μείωση του, λοιπόν, αποτελεί μονόδρομο.

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *