fbpx
Market Analysis: Ερμηνεύοντας τα δεδομένα — Χάρης Λαλάτσης

Market Analysis και πως ερμηνεύουμε τα δεδομένα. Στην παρέα μας ο Χάρης Λαλάτσης από την Ierax Analytix.

https://open.spotify.com/episode/40df2NvP2g4RHsAlcqL5lm?si=NmxwiECuQP-Sthq_86xGmA

Βρες τον Χάρη Λαλάτση

Με τον Χάρη Λαλάτση και την Ierax Analytix

Ο Χάρης Λαλάτσης, Market Analyst της Ierax Analytix στην Θεσσαλονίκη, είναι στο Business Undercover για να μιλήσουμε για την έρευνα και ανάλυση μιας αγοράς.

Αναφερόμαστε στις διαφορές όταν μια επιχείρηση επιλέγει να κάνει μια ανάλυση μόνη της, σε σχέση με την ανάλυση από κάποιο γραφείο με επαγγελματίες. Πως γίνεται η επιλογή αναμεσα σε ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια;

Επιπρόσθετα, συζητάμε για την ερμηνεία των δεδομένων. Πως κάνουμε ανάλυση με την ομάδα μας και πως τελικά καταλήγουμε σε κάτι;

Τέλος, με τον Χάρη μιλάμε για τα πιθανά προβλήματα που μπορούν να προκύψουν κατά την διάρκεια μιας έρευνας αγοράς και ανάλυσης δεδομένων.

Τί ειναι το Market Analysis;

Μια ανάλυση αγοράς μελετά το πόσο δυναμικό είναι ένα τμήμα μιας αγοράς. Για παράδειγμα, μπορεί να θέλεις να ανοίξεις μια επιχείρηση, κάνοντας μια έρευνα θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις πολύ καλύτερα μια αγορά.

Μια έρευνα μπορεί να είναι είτε ποσοτική είτε ποιοτική. Θα μπορούσαμε να πούμε πως σε μια ποσοτική έρευνα ο στόχος μας είναι να μαζέψουμε όσο δυνατόν περισσότερες απαντήσεις γίνεται ενώ και η ίδια η έρευνα είναι σχετικά σύντομη – χρησιμοποιούμε ερωτήσεις πολλαπλών απαντήσεων.

Ενώ σε μια ποιοτική έρευνα εστιάζουμε στο να κάνουμε πιο βαθιές ερωτήσεις, όπου ο συμμετέχων καλείται να αναλύσει τις απαντήσεις του και να μην επιλέξει απλά μια απάντηση.

Συντονίσου στο SpotifyApple PodcastsGoogle Podcasts & Castbox και άκουσε περισσότερα επεισόδια για marketing!

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *