Τι είναι το Service Design; Πώς να σχεδιάσω μια υπηρεσία; Τι είναι το user journey map και πως κάνω ένα; με την Χρύσα Πεταλά του Youthnest.
Καθημερινά ερχόμαστε σε επαφή με πολλές υπηρεσίες, κάποιες είναι δωρεάν και κάποιες άλλες επί πληρωμή. Ακούμε μουσική από το Spotify, παραγγέλνουμε καφέ και φαγητό από το e-food και πληρώνουμε με ασφάλεια με το PayPal.
Αυτές οι υπηρεσίες προσπαθούν να δημιουργήσουν με ξεχωριστή εμπειρία για τους χρήστες. Μιλάμε για Service Design, User Journey Maps και άλλες τεχνικές που μας βοηθούν να καταλάβουμε το ταξίδι των χρηστών και πως μπορούμε να το βελτιώσουμε ώστε να αποκτήσουν μια όμορφη εμπειρία όσο αλληλεπιδρούν μαζί μας.
Στο επεισόδιο με την Χρύσα Πεταλά και το Youthnest συζητάμε
- Τι είναι μια Υπηρεσία και τι είναι το Service Design;
- Ποια είναι τα στάδια για τον σχεδιασμό μιας υπηρεσίας και πως μπορεί να το αξιοποιήσει κάποιος/κάποια;
- Υπάρχουν συγκεκριμένα frameworks που μπορώ να ακολουθήσω;
- Ποια είναι τα συχνά λάθη & πως να τα αποφύγουμε
- Μιλάμε για το case study του Youthnest “Βοήθεια στο Σπίτι”
Βρες την Χρύσα Πεταλά και το Youthnest
Θέλεις περισσότερο Business Undercover, Design ή Youthnest;