Προγράμματα Επιβράβευσης Πελατών, τα First-Party Data και τα Third-Party Data που καταργούνται. Καλεσμένος μας ο Βαγγέλης Καραλής, CEO της Qivos.
Τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών είναι η ευκαιρία που χρειάζονται οι επιχειρήσεις για να συλλέξουν First Party Data σήμερα. Είναι μια win-to-win στρατηγική που κερδίζει τόσο η επιχείρηση όσο και ο πελάτης.
Η επιχείρηση μαθαίνει καλύτερα τους πελάτες της και έχει μια βάση δεδομένων με ανθρώπους που έχουν αγοράσει ήδη και πρόκειται να γίνουν πελάτες στο μέλλον. Ενώ από την μεριά του πελάτη μπορεί να πληρώσει λιγότερο για κάποια προϊόντα, να συλλέξει πόντους ή να αποκτήσει άλλα προνόμια.
Στο επεισόδιο συζητάμε:
- Πως το τέλος των third-party cookies επηρεάζει το λιανεμπόριο και τι σημαίνει first-party data.
- Είναι τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών ένα παρωχημένο εργαλείο; Και πως αυτό βοηθάει στην συλλογή first-party data;
- Ο χρόνος που χρειάζεται, από τη στιγμή που μία επιχείρηση ξεκινά να συλλέγει δεδομένα καταναλωτικής συμπεριφοράς, μέχρι να ξεκινήσει να βλέπει αποτελέσματα.
- Πόσο συχνά ανταποκρίνονται οι καταναλωτές σε μηνύματα προσφορών και εκπτώσεων.
- Είναι τα προγράμματα επιβράβευσης “βιώσιμα” για μια επιχείρηση;
- Πώς επηρεάζει το GDPR τα προγράμματα επιβράβευσης
Βρες τον Βαγγέλη Καραλή και την Qivos
🎧 Άκου περισσότερα επεισόδια για Marketing του Business Undercover