Μάθε πώς τα brands εξελίσσουν την επικοινωνιακή τους στρατηγική για να προσαρμοστούν στην μετάβαση από την ΕΚΕ στο ESG, με τον Γιάννη Αγγελάκη, Founder της Engage Media.
Έχουμε περάσει στην εποχή όπου η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ), μετασχηματίζεται σε ένα τρίπτυχο που αφορά το Περιβάλλον, την Κοινωνία και τη Διακυβέρνηση (Environment. Society. Governance).
Με βάση αυτόν τον μετασχηματισμό, τα brands καλούνται να εξελίξουν την επικοινωνιακή τους στρατηγική και να προσαρμοστούν σε μια νέα πραγματικότητα
Μια πραγματικότητα στην οποία το κοινό παρακολουθεί, επιβραβεύει ή τιμωρεί κάθε επικοινωνία κίνηση των brands.
Για να συζητήσουμε πώς τα brands εξελίσσουν την επικοινωνία τους σε αυτή τη νέα εποχή, έχουμε στην παρέα μας τον Γιάννη Αγγελάκη, ιδρυτή της Engage Media!
Πηγές & links από το επεισόδιο
- Ο Γιάννης Αγγελάκης στο LinkedIn
- How purpose led brands outperform από την Unilever – δεδομένα για το πώς η ΕΚΕ και το ESG βοηθάει την ανάπτυξη μιας εταιρείας
- Το impact report της Nike – η παρουσίαση του αντίκτυπο των ESG ενεργειών της Nike
- Trust is a must – Πώς η Πανδημία επηρέασε την εμπιστοσύνη των ανθρώπων
Μάθε περισσότερα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Τα οφέλη για τις εταιρείες & την κοινωνία – μια συζήτηση με τον Τριαντάφυλλο Παπαφλωράτο
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Στατιστικά & Παραδείγματα – πώς η ΕΚΕ εφαρμόζεται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό