Μάθε τι είναι το Search Intent και άκου πώς μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις την SEO στρατηγική σου περισσότερο αποτελεσματική.
Έχουν όλες οι αναζητήσεις την ίδια πρόθεση;
Το να βρεις τα κατάλληλα keywords για το brand σου, είναι το πρώτο βήμα για να στοχεύσεις οργανικά πιθανούς πελάτες στη Google.
Το να αξιολογήσεις τον σκοπό που εκφράζει κάθε αναζήτηση, είναι το επόμενο στάδιο για να δημιουργήσεις μια ακόμα πιο αποτελεσματική στρατηγική περιεχομένου.
Στο σημερινό επεισόδιο συζητάμε:
- Τι είναι το Search Intent
- Τις 4 κατηγορίες του
- 3 τρόπους να το αξιοποιήσεις
Μάθε περισσότερα για το SEO
- Keyword Research: Πώς να βρεις τα σωστά keywords για την επιχείρηση σου
- Οι κορυφαίοι 8 παράγοντες που καταστρέφουν το SEO της ιστοσελίδας σου
- SEO: Ανεβαίνοντας στην αναζήτηση της Google
Πες μας γεια!