fbpx

Πόσες φορές έχεις συναντήσει ένα e-shop που η φόρμα check out ήταν μεγάλη, ζητούσε υπερβολικά στοιχεία και γενικά καθόλου user-friendly; Είμαστε σίγουροι πως έχει γίνει πολλές φορές. Ένα κακό checkout page διώχνει τους πελάτες αλλά και ρίχνει τον τζίρο του e-shop σου.

Το γεγονός πως κάποι@ επισκέπτ@ θα φτάσει στο checkout, δεν σημαίνει απαραίτητα πώς θα ολοκληρώσει την παραγγελία.

Γιατί να φτάσει στο checkout και να φύγει;

Μπορεί να θέλει παραπάνω χρόνο να το σκεφτεί. Μπορεί να το μετάνιωσε εξ ολοκλήρου. Ή μπορεί το πρόβλημα να μην είναι εκείν@, αλλά εσύ.

Και πιο συγκεκριμένα, το checkout page σου.

Στο σημερινό επεισόδιο συζητάμε τα 5 συχνότερα προβλήματα που αποθαρρύνουν τ@ επισκέπτ@ να ολοκληρώσει την αγορά!

Πες μας γεια!

Διάβασε επίσης το άρθρο του Παντελή για το:

“Guest Shopping: Γιατί οι πελάτες να κάνουν εγγραφή όταν δεν κερδίζουν τίποτα”

Άκου περισσότερα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο:

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *