Πόσες φορές έχεις συναντήσει ένα e-shop που η φόρμα check out ήταν μεγάλη, ζητούσε υπερβολικά στοιχεία και γενικά καθόλου user-friendly; Είμαστε σίγουροι πως έχει γίνει πολλές φορές. Ένα κακό checkout page διώχνει τους πελάτες αλλά και ρίχνει τον τζίρο του e-shop σου.
Το γεγονός πως κάποι@ επισκέπτ@ θα φτάσει στο checkout, δεν σημαίνει απαραίτητα πώς θα ολοκληρώσει την παραγγελία.
Γιατί να φτάσει στο checkout και να φύγει;
Μπορεί να θέλει παραπάνω χρόνο να το σκεφτεί. Μπορεί να το μετάνιωσε εξ ολοκλήρου. Ή μπορεί το πρόβλημα να μην είναι εκείν@, αλλά εσύ.
Και πιο συγκεκριμένα, το checkout page σου.
Στο σημερινό επεισόδιο συζητάμε τα 5 συχνότερα προβλήματα που αποθαρρύνουν τ@ επισκέπτ@ να ολοκληρώσει την αγορά!
Πες μας γεια!
Διάβασε επίσης το άρθρο του Παντελή για το:
“Guest Shopping: Γιατί οι πελάτες να κάνουν εγγραφή όταν δεν κερδίζουν τίποτα”
Άκου περισσότερα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο:
- Buy Now, Pay Later: Τι είναι & 5 λόγοι που δεν μπορεί να λείπει από το e-shop σου
- Τι είναι το Shopify και πώς να ξεκινήσω το e-shop μου — Πάνος Τζιτζίνος
- 5 Αυτοματοποιημένα Email Flows που χρειάζεται το e-shop σου