Τι συμβαίνει με το TikTok στην Ελλάδα και πώς αξιοποιείται από τα brands; Και τελικά, τι συμβαίνει με το performance;

Πώς και δεν κάνεις ασταμάτητο scroll στο TikTok;

Από ένα ανερχόμενο μέσο, το TikTok έχει καθιερωθεί ως ένα social που δείχνει τον δρόμο και για τις άλλες πλατφόρμες.

Και πέρα από το διασκεδαστικό ή εκπαιδευτικό περιεχόμενο, το TikTok είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για να τρέξεις paid ads.

Για να μάθουμε ποιες δυνατότητες διαφήμισης μας δίνει το TikTok, καλέσαμε στην παρέα μας τον Δημήτρη Καλαϊτζή, Head of Performance της GIM Agency και συνάδελφο podcaster στο Digital Jam!

Πιο συγκεκριμένα, συζητάμε:

  • Ποια είναι η κατάσταση του TikTok στην Ελλάδα; Σε ποιο βαθμό το αξιοποιούν τα brands;
  • Ποιες διαφημιστικές δυνατότητες δίνει το TikTok; Τι είδους καμπάνιες υπάρχουν;
  • Ποιες είναι οι πιο στανταρ διαφημιστικές καμπάνιες για ένα e-shop;
  • Τι αποτελέσματα έχουν;
  • Τι πρέπει να κάνεις για να μην γίνει η διαφήμιση σου instant skip;
  • Bad case practices – τι να αποφύγεις οπωσδήποτε
  • Να κάνεις διαφήμιση ενώ δεν έχεις οργανικό περιεχόμενο; Πώς να ξεκινήσεις;

Μάθε τι γίνεται με το performance marketing στο TikTok.

Πηγές & Links:

Άκου περισσότερα για το digital marketing:

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *