Η αρχή του τέλους των third-party cookies είναι γεγονός. Πώς διαμορφώνεται το performance marketing; Τι γίνεται με την αύξηση των acquisition costs; Στην παρέα μας ο Σταύρος Θεοδωράτος, Group eCommerce Manager της Cosmos Sports SA.
Το Performance Marketing αλλάζει.
Στον χώρο του digital είμαστε συνηθισμέν@ με τις αλλαγές.
Όμως, δεν είναι όλες τους ίδιες. Μερικές αλλαγές έρχονται να ταράξουν τελείως τα νερά και να προσθέσουν ακόμα μια έγνοια στο μυαλό των marketers 🤯
Ακριβώς 2 τέτοιες αλλαγές αποτελούν:
- Η αύξηση των acquisition costs
- Το τέλος των third-party cookies
Τι σημαίνουν αυτά για τις επιχειρήσεις και πώς μπορείς να προσαρμοστείς;
Ο Σταύρος Θεοδωράτος, Group eCommerce Manager της Cosmos Sport S.A. εξηγεί στο νέο μας επεισόδιο!
Στο επεισόδιο συζητάμε:
- Ποιες κρίσιμες αλλαγές έρχονται στο τοπίο του eCommerce & Performance Marketing;
- Τι σημαίνουν για τ@ marketers τα αυξημένα Acquisition Costs;
- Πώς τα αυξημένα κόστη διαφήμισης επηρεάζουν το performance;
- Πώς πρέπει να προσαρμοστούν τα brands & οι marketers στην αύξηση των acquisition costs;
- Τέλος των third party cookies – τι σημαίνει για τους marketers & πώς επηρεάζει το performance;
- Τι πρέπει να κάνουν οι marketers για να μειώσουν τη ζημιά; Σε ποια data να εστιάσουν;
- Πώς να αποκτήσουν first-party data;
- Ποια είναι τα σημαντικότερα 3 με 5 βήματα για να ξεκινήσουν την προσαρμογή;
Βρες τον Σταύρο Θεοδωράτο
- Stavros Theodoratos στο LinkedIn
- Grow Digital, όλες οι εξελίξεις για το digital marketing
- Ο Σταύρος στα “αυτιά” σας με το section “News feed” στο Digital Jam Podcast
Άκου περισσότερα για το digital marketing
- Τι είναι τα First Party Data και Πώς μπορώ να τα συλλέξω;
- Τι είναι το Facebook Pixel και τι πρέπει να ξέρεις για αυτό
- Τι είναι το Social Commerce: Πωλήσεις μέσα από τα Social Media
- 6+1 Ιδέες για newsletter lead generation σε e-shops