fbpx
Το τέλος των third-party cookies και πως διαμορφώνεται το performance marketing — Σταύρος Θεοδωράτος

Η αρχή του τέλους των third-party cookies είναι γεγονός. Πώς διαμορφώνεται το performance marketing; Τι γίνεται με την αύξηση των acquisition costs; Στην παρέα μας ο Σταύρος Θεοδωράτος, Group eCommerce Manager της Cosmos Sports SA.

Το Performance Marketing αλλάζει.

Στον χώρο του digital είμαστε συνηθισμέν@ με τις αλλαγές.

Όμως, δεν είναι όλες τους ίδιες. Μερικές αλλαγές έρχονται να ταράξουν τελείως τα νερά και να προσθέσουν ακόμα μια έγνοια στο μυαλό των marketers 🤯

Ακριβώς 2 τέτοιες αλλαγές αποτελούν:

  1. Η αύξηση των acquisition costs
  2. Το τέλος των third-party cookies

Τι σημαίνουν αυτά για τις επιχειρήσεις και πώς μπορείς να προσαρμοστείς;

Ο Σταύρος Θεοδωράτος, Group eCommerce Manager της Cosmos Sport S.A. εξηγεί στο νέο μας επεισόδιο!

Στο επεισόδιο συζητάμε:

  • Ποιες κρίσιμες αλλαγές έρχονται στο τοπίο του eCommerce & Performance Marketing;
  • Τι σημαίνουν για τ@ marketers τα αυξημένα Acquisition Costs;
  • Πώς τα αυξημένα κόστη διαφήμισης επηρεάζουν το performance;
  • Πώς πρέπει να προσαρμοστούν τα brands & οι marketers στην αύξηση των acquisition costs;
  • Τέλος των third party cookies – τι σημαίνει για τους marketers & πώς επηρεάζει το performance;
  • Τι πρέπει να κάνουν οι marketers για να μειώσουν τη ζημιά; Σε ποια data να εστιάσουν;
  • Πώς να αποκτήσουν first-party data;
  • Ποια είναι τα σημαντικότερα 3 με 5 βήματα για να ξεκινήσουν την προσαρμογή;

Άκουσε το επεισόδιο.

Βρες τον Σταύρο Θεοδωράτο

Άκου περισσότερα για το digital marketing

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *