Η δημιουργία περιεχομένου πρέπει πάντα να συνοδεύεται από την στρατηγική ώστε να είναι αποτελεσματική στις πωλήσεις. Έτσι, το content που παράγουμε πρέπει να απαντάει τις ερωτήσεις του πιθανού πελάτη μας σε κάθε στάδιο του buyer journey.
Εσύ, πώς αξιολογείς το περιεχόμενο που δημιουργείς;
Τι ερωτήματα θέλεις να απαντάει; Σε ποιο σημείο της αγοραστικής πορείας θέλεις να το δουν οι πιθανοί πελάτες;
Για να έχει αποτέλεσμα το Content Marketing χρειάζεται να γνωρίζεις τις ανάγκες των πελατών.
Και αυτές οι ανάγκες αλλάζουν αναλόγως της διαδρομής του πελάτη προς την αγορά.
Οπότε, πώς θα πετύχεις με τη δημιουργία περιεχομένου;
Πρέπει να συμβουλευτείς το Customer Funnel!
Στο νέο μας επεισόδιο συζητάμε για το Customer Funnel και το περιεχόμενο που πρέπει να δημιουργείς σε κάθε στάδιο του.
Πιο συγκεκριμένα, συζητάμε
- Τι είναι το Customer Funnel
- Τα στάδια του Customer Funnel
- Γιατί χρειαζόμαστε διαφορετικό περιεχόμενο ανά στάδιο
- Τι είδους περιεχόμενο πρέπει να δημιουργήσεις για το κάθε στάδιο
- Τι είδους πληροφορία πρέπει να καλύπτεται σε κάθε στάδιο
Μάθε περισσότερα για το περιεχόμενο
- Τι θεωρούμε περιεχόμενο με αξία & πώς να το δημιουργήσεις
- Content Repurposing: 3 τρόποι να μην ξεμένεις ποτέ από νέο περιεχόμενο
- Στρατηγική δημιουργία και διανομή περιεχομένου — Τάσος Βελιάδης
Πες μας γεια!