Η SEO content strategy είναι μια απαραίτητη τεχνική για τις εταιρείες που θέλουν να πετύχουν online. Ανακαλύψτε πώς να την αναπτύξετε.
Το website της επιχείρησής σας είναι η ψηφιακή σας βιτρίνα και το περιεχόμενο του, το μέσο για να προσελκύσετε το κοινό που θέλετε.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η SEO content strategy σας, (στρατηγική περιεχομένου SEO στα ελληνικά), θα πρέπει να επικεντρώνεται στη δημιουργία περιεχομένου που θα φέρνει δυνητικούς πελάτες.
Πώς θα γίνει αυτό; Ακολουθώντας μερικά απλά βήματα με τα οποία όχι μόνο θα έχετε επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας αλλά θα μετατρέψετε αυτούς τους επισκέπτες σε πελάτες σας!
Βήμα 1: Καθορίστε το κοινό-στόχο σας και κατανοήστε τις ανάγκες του
Αν θέλετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα φέρει πωλήσεις, πρέπει πρώτα να ξεκινήσετε με τον καθορισμό του κοινού-στόχου σας. Ποιους προσπαθείτε να προσεγγίσετε; Ποιες ανάγκες έχουν που μπορεί να καλύψει το προϊόν ή η υπηρεσία σας; Αυτές είναι κάποιες ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν ώστε να γνωρίζετε σε ποιους απευθύνεστε και έτσι να μπορέσετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να απευθύνεται άμεσα στις ανάγκες τους.
Αυτό το περιεχόμενο θα μπορούσε να περιλαμβάνει από χρηστικές αναρτήσεις στο blog σας, μέχρι posts στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει η επιχείρησής σας.
Θυμηθείτε όμως: Ό, τι είδους περιεχόμενο και να είναι αυτό, ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να παρέχετε αξία και να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη με το κοινό σας.
Όταν βλέπουν ότι είστε αυθεντία στα θέματα που τους ενδιαφέρουν, θα είναι πιο πιθανό να συνεργαστούν μαζί σας. Αφιερώστε λοιπόν χρόνο για να γνωρίσετε το κοινό-στόχο σας και δημιουργήστε περιεχόμενο που θα σας βοηθήσει να το προσεγγίσετε. Στο τέλος θα αξίζει τον κόπο.
Βήμα 2: Οργανώστε τη SEO Content Strategy σας σε ένα content calendar
Κάθε επιτυχημένο SEO content strategy ξεκινά με ένα content calendar (ημερολόγιο περιεχομένου).
Αυτό το εργαλείο σας επιτρέπει να σχεδιάσετε τα θέματα που θα καλύψετε, πότε θα δημοσιεύσετε το περιεχόμενό σας και σε ποια κανάλια θα το διαμοιράσετε.
Ένα ημερολόγιο περιεχομένου βοηθά να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας είναι νέο και σχετικό και ότι οι προσπάθειες μάρκετινγκ σας είναι συντονισμένες.
Χωρίς ένα content calendar, είναι εύκολο να ξεφύγετε από το σωστό δρόμο και να καταλήξετε σε ένα συνονθύλευμα άσχετου περιεχομένου που δε θα αφορά το κοινό σας.
Επιπλέον, ένα ημερολόγιο περιεχομένου μπορεί να σας βοηθήσει, να δημιουργήσετε στρατηγικές όπως αυτή του internal linking αλλά και να μετρήσετε τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας, ευκολότερα.
Αν λοιπόν θέλετε να ασχοληθείτε σοβαρά με το μάρκετινγκ περιεχομένου στην επιχείρησή σας, το content calendar είναι επιβεβλημένο.
Βήμα 3: Χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά στρατηγικά σε όλο το περιεχόμενο σας
SEO content strategy χωρίς να χρησιμοποιήσετε λέξεις – κλειδιά γίνεται; Δε γίνεται! Οι λέξεις-κλειδιά (keywords), είναι οι λέξεις και οι φράσεις που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι όταν αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Επομένως, είναι σημαντικό να πραγματοποιήσετε ένα keyword research για να βρείτε τις λέξεις-κλειδιά που θα χρησιμοποιείτε σε όλο το περιεχόμενό σας. Έτσι, οι χρήστες θα μπορούν εύκολα να βρουν αυτό που αναζητούν.
Ωστόσο, προσέξτε, χρειάζεται μέτρο στη χρήση των λέξεων-κλειδιών. Η υπερβολική χρήση τους μπορεί να εκνευρίσει τους πιθανούς πελάτες, αλλά μπορεί επίσης να τιμωρηθείτε παίρνοντας κάποιο “penalty” από την Google.
Βήμα 4: Προωθήστε το περιεχόμενο σας
Το πώς θα προωθήσετε το περιεχόμενο που δημιουργήσατε είναι εξίσου σημαντικό με τη δημιουργία του ίδιου του περιεχομένου.
Υπάρχουν αρκετοί και διαφορετικοί τρόποι που μπορείτε να προωθήσετε το περιεχόμενό σας, οι πιο σημαντικοί από τους οποίους είναι οι εξής:
- Social Media: Χρησιμοποιήστε τη δύναμη που έχουν τα social media και κάντε γνωστό το περιεχόμενό σας σε όσο γίνεται περισσότερους χρήστες που ενδιαφέρονται.
- Newsletter: Στείλτε email στους εγγεγραμμένους χρήστες της σελίδας σας με περιεχόμενο που θα τους αφορά και θα τους κάνει να επισκέπτονται ξανά και ξανά τη σελίδα σας.
- Paid Ads: Αν θέλετε να προσελκύσετε νέο κοινό γρήγορα και στοχευμένα, τότε ο πιο σύντομος τρόπος είναι οι χορηγούμενες αναρτήσεις ή οι Google Ads κλπ. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ότι έχετε και τον αντίστοιχο προϋπολογισμό για να έχει πραγματικά αποτελέσματα.
- Guest Blogging: Δημιουργήστε περιεχόμενο σε blog άλλης ιστοσελίδας δωρεάν. Θα μου πείτε γιατί να το κάνετε αυτό; Μα φυσικά για να σας μάθει και ένα άλλο κοινό και να αποκτήσετε ένα επιπλέον backlink στο site σας.
Επιλέξτε στρατηγικά με βάση τις δυνατότητές σας και το budget που έχετε για τη SEO content strategy σας.
Ξεκινήστε τη SEO Content Strategy της επιχείρησής σας…χθες!
Η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου είναι απαραίτητη εάν θέλετε να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες και να φέρετε περισσότερες πωλήσεις.
Ακολουθώντας τα παραπάνω απλά βήματα, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο φιλικό προς το SEO που θα συμβάλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και στη μετατροπή του κοινού-στόχου σε πελάτες.
Μάθε περισσότερα σχετικά με τη δημιουργία SEO περιεχομένου
- Πώς κάνω αποτελεσματικά keyword research για SEO; — Νίκος Καψωμενάκης
- Search Intent: Τι είναι & Γιατί τα keywords δεν αρκούν για να ανέβεις στη Google
- Τι είναι τα Long-tail Keywords και πώς σε βοηθούν να ανέβεις στα rankings της Google.