Μάθε πώς να στοχεύεις αποτελεσματικά τους πιθανούς πελάτες σου, δημιουργώντας Buyer Persona.
Αλήθεια, πόσο καλά γνωρίζεις τ@ πελάτ@ σου;
Ξέρεις ποια είναι τα ηλικιακά γκρουπ τους; Η τοποθεσία τους;
Επιπλέον, ξέρεις ποια είναι τα προβλήματα που θέλουν να λύσουν; Τα ενδιαφέροντα και τα πιστεύω τους;
Όλα τα παραπάνω, και άλλα τόσα, συνιστούν την Buyer Persona.
Όσο καλύτερα γνωρίζεις το κοινό που απευθύνεσαι, τόσο αποτελεσματικότερο μπορείς να το εξυπηρετήσεις.
Σε αυτό το επεισόδιο θα μάθεις:
- Τι είναι η Buyer Persona
- Γιατί είναι απαραίτητη για την επιτυχία της επιχείρησης σου
- Ποια στοιχεία πρέπει να περιλαμβάνει
- Που μπορείς να ερευνήσεις και να βρεις δεδομένα
Άκου πώς να εξελίξεις τη σχέση που έχεις με τ@ πελάτ@ σου
- CRM, ή αλλιώς πως να κερδίσεις και να διατηρήσεις πελάτες
- B2B Marketing: Δίνοντας αξία στους πελάτες μας
- Customer Feedback: 5 Απαραίτητες ερωτήσεις
Πες μας γεια!