fbpx

Μάθε πώς να στοχεύεις αποτελεσματικά τους πιθανούς πελάτες σου, δημιουργώντας Buyer Persona.

Αλήθεια, πόσο καλά γνωρίζεις τ@ πελάτ@ σου;

Ξέρεις ποια είναι τα ηλικιακά γκρουπ τους; Η τοποθεσία τους;

Επιπλέον, ξέρεις ποια είναι τα προβλήματα που θέλουν να λύσουν; Τα ενδιαφέροντα και τα πιστεύω τους;

Όλα τα παραπάνω, και άλλα τόσα, συνιστούν την Buyer Persona.

Όσο καλύτερα γνωρίζεις το κοινό που απευθύνεσαι, τόσο αποτελεσματικότερο μπορείς να το εξυπηρετήσεις.

Σε αυτό το επεισόδιο θα μάθεις:

  • Τι είναι η Buyer Persona
  • Γιατί είναι απαραίτητη για την επιτυχία της επιχείρησης σου
  • Ποια στοιχεία πρέπει να περιλαμβάνει
  • Που μπορείς να ερευνήσεις και να βρεις δεδομένα

Άκουσε το επεισόδιο.

Άκου πώς να εξελίξεις τη σχέση που έχεις με τ@ πελάτ@ σου

  • CRM, ή αλλιώς πως να κερδίσεις και να διατηρήσεις πελάτες
  • B2B Marketing: Δίνοντας αξία στους πελάτες μας
  • Customer Feedback: 5 Απαραίτητες ερωτήσεις

Πες μας γεια!

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *