Κατάλαβε γιατί το customer feedback είναι απαραίτητο για κάθε brand. Ανακάλυψε τις 5 ερωτήσεις που πρέπει να ρωτήσεις οπωσδήποτε τ@ πελάτ@ σου.
Για να χτίσεις μια βιώσιμη επιχείρηση, μέσα σε όλα, πρέπει να έχεις ευχαριστημέν@ πελάτ@.
Πώς θα ξέρεις αν είναι ευχαριστημέν@; Μα φυσικά, ρωτώντας τους.
Στο νέο μας επεισόδιο συζητάμε γιατί το customer feedback είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για κάθε brand και μοιραζόμαστε 5 ερωτήσεις που πρέπει να ρωτήσεις οπωσδήποτε!
Άκου τις 5 ερωτήσεις που πρέπει να συμπεριλάβεις στη φόρμα.
Μάθε πώς να δημιουργήσεις ένα άψογο Customer Experience
- Customer Experience: Τι να προσέξεις σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη
- Τι είναι το Customer Experience: Γιατί μιλάνε όλοι για μια “εμπειρία”;
- CRM, ή αλλιώς πως να κερδίσεις και να διατηρήσεις πελάτες
Πες μας γεια!