customer feedback

Κατάλαβε γιατί το customer feedback είναι απαραίτητο για κάθε brand. Ανακάλυψε τις 5 ερωτήσεις που πρέπει να ρωτήσεις οπωσδήποτε τ@ πελάτ@ σου.

Για να χτίσεις μια βιώσιμη επιχείρηση, μέσα σε όλα, πρέπει να έχεις ευχαριστημέν@ πελάτ@.

Πώς θα ξέρεις αν είναι ευχαριστημέν@; Μα φυσικά, ρωτώντας τους.

Στο νέο μας επεισόδιο συζητάμε γιατί το customer feedback είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για κάθε brand και μοιραζόμαστε 5 ερωτήσεις που πρέπει να ρωτήσεις οπωσδήποτε!

Άκου τις 5 ερωτήσεις που πρέπει να συμπεριλάβεις στη φόρμα.

Μάθε πώς να δημιουργήσεις ένα άψογο Customer Experience

  • Customer Experience: Τι να προσέξεις σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη
  • Τι είναι το Customer Experience: Γιατί μιλάνε όλοι για μια “εμπειρία”;
  • CRM, ή αλλιώς πως να κερδίσεις και να διατηρήσεις πελάτες

Πες μας γεια!

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *