Πώς λειτουργεί μια διαφημιστική εταιρεία στην Ελλάδα; Τι είναι το spec και τι κάνει ο CEO ενός advertising agency; Στην παρέα μας, ο CEO της Socialab, Γιάννης Αρμπής.
Πώς λειτουργεί στην πραγματικότητα μια σύγχρονη διαφημιστική εταιρεία;
Αυτή την εβδομάδα μαθαίνουμε τι συμβαίνει στα παρασκήνια ενός ad agency και συζητάμε με τον CEO για το πώς είναι μια μέρα στη δουλειά.
Από το brief ως το delivery, μαζί με όλα τα challenges που προκύπτουν στην πορεία, συζητάμε με τον Γιάννη Αρμπή, CEO της Socialab.
Στο επεισόδιο συζητάμε:
- Ποιος είναι ο ρόλος του CEO σε ένα ad agency;
- Πώς μοιάζει μια μέρα στη δουλειά;
- Ποια είναι τα μεγαλύτερα challenges στη διαχείριση ενός agency;
- Πώς βρίσκει ένα agency πελάτες;
- Ποια είναι τα σημαντικότερα στάδια δημιουργίας μιας καμπάνιας;
- Τι πρέπει να προσέξει μια διαφημιστική εταιρεία σε κάθε στάδιο δημιουργίας μιας καμπάνιας;
- Πώς γίνεται η διαχείριση ενός πελάτη καθόλη τη διάρκεια του project αλλά και μετά;
- Τι χρειάζεται να ισχύει για να είναι μια συνεργασία αποτελεσματική;
- Τι είναι καλό να γνωρίζουν οι πελάτες, πριν από τη συνεργασία με ένα agency;
- Τι μπορεί να κάνει ο πελάτης για να βοηθήσει τη συνεργασία;
Στην κοινότητα BU+ στο Patreon
Θα βρεις το έξτρα απόσπασμα της συζήτησης μας με τον Γιάννη – 3 πράγματα που πρέπει να περιέχει ένα pitch μιας καμπάνιας.
Βρείτε τον Γιάννη Αρμπή
Άκουσε περισσότερα σχετικά με τη διαφήμιση
- Branded entertainment, content & storytelling — Πάνος Σαμπράκος
- Influencer Marketing: Πώς να επιλέξεις influencer & τι να αποφύγεις — Φανή Σοφιανού
- Η δύναμη των online communities και πώς τα brands μπορούν να τα αξιοποιήσουν — Δημήτρης Κανέλλης