fbpx
Influencer Marketing

Influencer Marketing: Ποια είνα τα κριτήρια επιλογής influencer για μια καμπάνια και τι χρειάζεται να προσέξουμε; Στην παρέα μας η Φανή Σοφιανού, Creative Manager & Co-Founder του Felines Agency.

Στο επεισόδιο συζητάμε

  • Τι είναι το Influencer Marketing
  • Γιατί το Influencer Marketing πρέπει να ενδιαφέρει τις επιχειρήσεις
  • Ποιες είναι οι κατηγορίες των influencers
  • Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής ενός/μιας influencer
  • Πώς βρίσκω τον κατάλληλο influencer για ένα brand
  • Τι πρέπει να προσέξει μια επιχείρηση στην επιλογή influencer

Βρείτε την Φανή Σοφιανού

Πηγές που αναφέρονται στο επεισόδιο:

Περισσότερο περιεχόμενο σχετικά με το Digital Marketing

Influencer Marketing

Ζούμε στην εποχή που η παραγωγή περιεχομένου έχει εκτοξευθεί.

Κάθε άνθρωπος με ένα κινητό και σύνδεση στο διαδίκτυο, έχει ό,τι χρειάζεται για να δημιουργήσει περιεχόμενο.

Η ευκολία που προσφέρουν τα Social Media, δίνει το βήμα σε – κατά τ’άλλα – καθημερινούς ανθρώπους να χτίσουν μια online persona και ένα πιστό κοινό ακολούθων.

Δηλαδή, να γίνουν influencers.

Πλέον, το influencer marketing χρειάζεται να είναι μέρος της marketing στρατηγικής κάθε brand. Αναλόγως το industry, οι επιχειρήσεις πρέπει να βρουν τα άτομα που έχουν επιρροή στο κοινό-στόχο και να δημιουργήσουν συνεργασίες μαζί τους.

Αν και ακούγεται ως κάτι απλό, η πράξη είναι λίγο διαφορετική.

Καλέσαμε την Φανή Σοφιανού, Creative Manager & Co-Founder του Felines Agency για να συζητήσουμε για το πως επιλέγουμε influencer και τι να προσέξουμε. Άκουσε το επεισόδιο!

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *