Τα trends στον χώρο της επικοινωνίας & του digital για το 2021-2022 με τον Τάσο Βελιάδη, Chief Strategist της Socialab.
📌 Στο επεισόδιο θα ακούσεις:
- Η εξέλιξη των trends ‘20-‘21 (01:50 – 03:20)
- Η είσοδος των 50+ στον κόσμο του Ίντερνετ (03:30 – 05:30)
- Συμπεριληπτική επικοινωνία (06:15 – 08:15)
- Happiness & Well-being (08:20 – 10:50)
- Edutainment (11:00 – 15:30)
- Να ακολουθήσεις τα TikTok trends ή να δημιουργήσεις νέα; (15:35 – 20:52)
- Οι ιστορίες & τα concepts πίσω από μια πώληση (21:05 – 23:30)
- Η εξέλιξη των influencers (23:35 – 27:59)
- Επιβράβευση των πελατών που θέλουν να γίνουν καλύτεροι ως άνθρωποι (28:00 – 31:50)
- Ιδέες που βασίζονται σε insights (32:00 – 33:30)
💡 Πηγές που αναφέρθηκαν στο επεισόδιο:
- Η γεωγραφία είναι πολύ κουλ – Παράδειγμα Edutainment
- Durex “Πες μου οτι… χωρίς να μου πεις οτι…” – Repurposed TikTok trend σε Facebook & Instagram.
🔗 Βρες τον Τάσο Βελιάδη:
Trends & Επικοινωνία το 2021-2022
Σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον, οι ανάγκες των ανθρώπων αλλάζουν συνεχώς και μαζί τους και οι επικοινωνιακές στρατηγικές που χρειάζεται να υιοθετήσουν τα brands & οι επιχειρήσεις.
Και εδώ και 1,5 χρόνο έχουν συμβεί πραγματικά πολλά.
Κατά τη διάρκεια της καραντίνας, ένα από τα κυριότερα trends που επικρατούσαν στον χώρο της επικοινωνίας ήταν η νοσταλγία. Κλεισμέν@ στο σπίτι, θέλαμε να αναβιώσουμε μνήμες από το παρελθόν. Ένα παρελθόν που μας γέμιζε χαρά και συγκίνηση.
Καθώς ξεκινήσαμε να ξεπερνάμε σιγά σιγά το σοκ του εγκλεισμού, η “θεραπεία” ήρθε στην επιφάνεια. Θέλαμε να κάνουμε πράγματα που θα μας έκαναν καλύτερ@ς ως ανθρώπους και θα βελτίωναν την πνευματική μας υγεία και όχι μόνο.
Έχοντας πλέον (ελπίζω) τελειώσει με τις καραντίνες, το κοινό θέλει να δει ενέργειες που θα τον κάνουν να γελάσει, να χαρεί, να νιώσει πως ανήκει κάπου και είναι αποδεκτ@ όπως είναι.
Γι αυτά και ακόμα περισσότερα trends μας μιλάει στο νέο μας επεισόδιο ο Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist της Socialab!
🎧 Θέλεις να μάθεις περισσότερα για τον χώρο της επικοινωνίας & του marketing; Τσέκαρε αυτά τα επεισόδια!
Στρατηγική δημιουργία και διανομή περιεχομένου
B2B Marketing: Δίνοντας αξία στους πελάτες μας
Generation Z Marketing: Κανάλια Επικοινωνίας & Λάθη προς αποφυγή