Μάθε τι είναι το Customer Experience και τι να προσέξεις σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη. Με την Κωνσταντίνα Χρυσανθακοπούλου, Head of Digital Strategy & Content at SOCIALDOO.
Τα 100στήσαμε και συζητάμε για Customer Experience!
Η γνώμη που έχουν οι πελάτες για το brand σου, δεν επηρεάζεται μόνο από την ποιότητα του προϊόντος σου.
Κάθε επαφή που έχει μαζί σου, από τη βιτρίνα του καταστήματος ή το landing page του website σου, έως την εξυπηρέτηση που θα του παρέχεις, διαμορφώνει την εικόνα και άποψη που σχηματίζει για την επιχείρηση σου.
Όπως θα κατάλαβες ήδη, το σύνολο όλων αυτών των “σημείων επαφής” αποτελεί την Εμπειρία του Πελάτη.
Και σίγουρα θέλεις να του προσφέρεις μια αψεγάδιαστη και όσο το δυνατόν προσωποποιημένη εμπειρία, για να συνεχίσει να επιστρέφει σε σένα και όχι στον ανταγωνισμό.
Στο 100ο επεισόδιο μας, έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε για δεύτερη φορά την Κωνσταντίνα Χρυσανθακοπούλου, Head of Digital Strategy & Content της SOCIALDOO!
Στο επεισόδιο συζητήσαμε:
- Τι ορίζουμε ως Customer Experience
- Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την Εμπερία Πελάτη
- Ποια είναι τα κύρια σημεία επαφής με τους πελάτες
- Τι πρέπει να προσέξει ένα brand σε κάθε σημείο επαφής
- Brand Purpose και =πώς επηρεάζει την ψυχολογία των πελατών;
- Είναι το Customer Experience ακόμα ένα buzzword;
Βρες την Κωνσταντίνα Χρυσανθακοπούλου
- Constantina Chrysanthakopoulou στο LinkedIn
- Πώς δημιουργώ μια online κοινότητα (community) — Κωνσταντίνα Χρυσανθακοπούλου
Άκουσε περισσότερα σχετικά με το πώς να δημιουργήσεις ένα εξαιρετικό Customer Experience:
- Αποστολή & Όραμα: Γιατί υπάρχουν οι επιχειρήσεις; — Νανά Ζυγούρα
- Τι είναι το Service Design; Πώς να σχεδιάσω μια υπηρεσία; — Χρύσα Πεταλά
- Προγράμματα Επιβράβευσης Πελατών & First Party Data — Βαγγέλης Καραλής