Πώς μια ασφαλιστική εταιρεία αλλάζει τα δεδομένα σε μια αγορά, καινοτομεί και γίνεται “digital first”; Η Hellas Direct τα καταφέρνει και την φιλοξενούμε στο Business Undercover.
Ποια είναι η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς τη λέξη “ασφαλιστική”;
Είναι η λέξη “μπελάς”; Μήπως η λέξη “ταλαιπωρία”. Ή ακόμα χειρότερα, η αναφώνηση “ωχ”;
Αν και δεν μπορούμε να σε κατηγορήσουμε αν είχες κάποιο παρόμοιο συνειρμό, σε αυτό το επεισόδιο θα καταλάβεις πως το να πέσεις στην παγίδα του στερεότυπου είναι πολύ εύκολο.
Γιατί; Επειδή αν κάτι ισχύει για το πλήθος, δεν σημαίνει πώς είναι κανόνας που ισχύει για όλους.
Και οι σημερινοί μας καλεσμένοι ανήκουν στην κατηγορία των εξαιρέσεων.
Σε αυτό το επεισόδιο έχουμε στην παρέα μας τους Αλέξη Πανταζή και Αιμίλιο Μάρκου, ιδρυτές της ασφαλιστικής εταιρείας αυτοκινήτων και κατοικιών, Hellas Direct.
Συζητάμε για:
- Την πορεία τους στον κόσμο του finance και την μετάβαση στον χώρο των startups
- Τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν για να αναπτύξουν την εταιρεία εν μέσω κρίσης
- Την Hellas Direct και την έννοια μιας digital-first ασφαλιστικής αυτοκινήτου και κατοικίας
- Τα χαρακτηριστικά που ορίζουν μια digital-first εταιρεία και τους τρόπους που εφαρμόζονται στην Hellas Direct
- Την Απομακρυσμένη Πραγματογνωμοσύνη και τις προκλήσεις που παρουσιάζει
- Τις αναδυόμενες τεχνολογίες που πρόκειται να κάνουν ευκολότερη και αποτελεσματικότερη την ασφάλιση
- Την τάση του micro-financing, τα insights που την υποστηρίζουν και τη δική τους λύση χρηματοδότησης εξόδων αυτοκινήτου Wallet+;
Πηγές & Links:
Ο Αιμίλιος Μάρκου στο LinkedIn
Ο Αλέξης Πανταζής στο LinkedIn
Η Hellas Direct στο LinkedIn
H digital-first ασφαλιστική Hellas Direct
Η Hellas Direct είναι μια ασφαλιστική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο της ασφάλισης αυτοκινήτου και κατοικίας, με μία εξ ολοκλήρου ψηφιακή προσέγγιση.
Τι σημαίνει αυτό; Πώς το σύνολο των υπηρεσιών της είναι διαθέσιμες μέσα από ψηφιακά κανάλια, όπως η ιστοσελίδα και η εφαρμογή της εταιρείας.
Για παράδειγμα, οι λύσεις κάλυψης που προσφέρει, περιλαμβάνουν ανανέωση συμβολαίου με ένα κλικ, αυτόματη συμπλήρωση στοιχείων αυτοκινήτου, ακόμα και ειδοποιήσεις για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα.
Και αυτή η ευελιξία φαίνεται και στην ταχύτητα από την καταγραφή ενός ατυχήματος, έως την έγκριση για επισκευή στο συνεργείο.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, η Hellas Direct έχει μειώσει κατά 70% τον χρόνο που χρειάζεται να περιμένει ένας ασφαλισμένος, από τη στιγμή της καταγραφής της ζημιάς, έως την ημέρα του διακανονισμού.
Μάλιστα, τη φετινή χρονιά σημείωσε τον χρόνο-ρεκόρ των 9 λεπτών για αυτή η διαδικασία.
Κέρδισε την εμπιστοσύνη των επενδυτών
Με 11 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η Hellas Direct έχει αντλήσει συνολικά 56 εκατ. ευρώ, λαμβάνοντας την εμπιστοσύνη και υποστήριξη επενδυτών όπως η Ευρωπαϊκή Επενδυτική Τράπεζα (EIB), η οικογένεια Λεβέντη-Δαυίδ, ο Jon Moulton, το Portage Ventures, την EBRD, το IFC και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Οι κινήσεις της την έχουν οδηγήσει να γίνει μία από κορυφαίες 10 εταιρείες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, με περισσότερους από 250.000 πελάτες και 50 εκατ. ευρώ έσοδα.
Όμως, η Hellas Direct δεν ενδιαφέρεται να περιοριστεί στην Ελλάδα, καθώς στα σχέδια της βρίσκονται και άλλες χώρες των Βαλκανίων, με τις πρώτες κινήσεις να έχουν ήδη αρχίσει στη Ρουμανία.
Διακρίθηκε για τις καινοτόμες λύσεις της
Για τις λύσεις και τις καινοτομίες που έχουν προσφέρει στον τομέα της ασφάλισης, η εταιρεία έχει τιμηθεί με πλήθος βραβείων.
Μερικές από τις σημαντικότερες διακρίσεις της είναι η συμμετοχή της ως Finalists των EY World Entrepreneur of the Year Awards ’22 εκπροσωπώντας την Κύπρο και η συμπερίληψη της για τρίτη χρονιά στη λίστα με τις 1000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες της Ευρώπης από τους Financial Times ’22.
Μάλιστα, η Endeavor την κατατάσσει στις εταιρείες με τη μεγαλύτερη πιθανότητα να γίνουν “Unicorns”, δηλαδή ιδιωτική εταιρεία, που όπως όλα δείχνουν, πρόκειται να ξεπεράσει την αποτίμηση του 1 δισ. δολάρια.
Η υπηρεσία κάλυψης εξόδων αυτοκινήτου Wallet+
Εντοπίζοντας την τάση των μικροπιστώσεων, αλλά και αναγνωρίζοντας ανάγκες που είχαν οι ίδιοι οι ασφαλισμένη της, η Hellas Direct δημιούργησε την υπηρεσία Wallet+.
Το Wallet+ είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δόσεων χωρίς πιστωτική κάρτα, το οποίο πρακτικά δίνει την δυνατότητα στους ασφαλισμένους να μοιράσουν μια μεγάλη δαπάνη σε μικρότερες πληρωμές.
Στην κατηγορία των μεγάλων δαπανών συμπεριλαμβάνονται τα τέλη κυκλοφορίας, η ασφάλεια αυτοκινήτου ή μηχανής, το service του οχήματος, επισκευές, αλλαγή ελαστικών και το ΚΤΕΟ.
Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να λάβει την έγκριση για τον διάσπαση των πληρωμών μέσα σε 4 βήματα, τα οποία πραγματοποιούνται online μέσω κινητής συσκευής ή υπολογιστή.
Αρχικά, συμπληρώνει τα στοιχεία του οχήματος στην σελίδα του Wallet+. Έπειτα, επιλέγει τις υπηρεσίες που θέλει να καλύψει, όπως ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, σέρβις ή επισκευές σε συνεργαζόμενα συνεργεία.
Στη συνέχεια, η αίτηση αποστέλλεται στη συνεργαζόμενη τράπεζα του ασφαλισμένου και μετά την έγκριση, γίνεται αυτόματη αποπληρωμή των δόσεων.
Είναι μια υπηρεσία που φαίνεται να λύνει τα χέρια των ενδιαφερομένων, μια και κατά μέσο όρο, ένα όχημα χρειάζεται περίπου 800 ευρώ το χρόνο για να λειτουργεί ομαλά, χωρίς να προσθέσουμε το κόστος των καυσίμων.
Η πλατφόρμα συνεργαζόμενων συνεργείων HD Plus
Για να κάνει ακόμα πιο απρόσκοπτη τη διαδικασία επισκευής και αποζημίωσης, η Hellas Direct ανέπτυξε το HD Plus.
To HD Plus είναι η δική της εκδοχή ενός “ασφαλιστικού Skroutz”, δηλαδή μιας πλατφόρμας που περιέχει συνεργαζόμενα συνεργεία στα οποία μπορεί να απευθυνθεί ο κάθε ασφαλισμένος.
Αυτή τη στιγμή, η υπηρεσία μετρά περισσότερους από 2500 συνεργάτες, ένας αριθμός που κάνει οικονομικότερες και ταχύτερες τις επιδιορθώσεις και τις πληρωμές.
* Sponsored Content by Hellas Direct.