Πώς κάνουμε keyword research για να βελτιώσουμε την παρουσίαση μας στις μηχανές αναζήτησης; Στην παρέα μας ο Νίκος Καψωμενάκης.
Πόσο θα αυξανόταν οι πωλήσεις σου, αν η επιχείρηση σου εμφανιζόταν στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης;
Πόσο μεγαλύτερο θα ήταν το brand awareness σου, αν το brand σου βρισκόταν σταθερά στις πρώτες θέσεις των SERPs (Αποτελέσματα Μηχανών Αναζήτσης) για συγκεκριμένα keywords που σε ενδιαφέρουν;
Με μία μόνο λέξη – πολύ.
Για να φτάσεις σε αυτό το σημείο, μία από τις βασικές “τορπίλες” που θα σε “εκτοξεύσουν” στην κορυφή της Google, είναι ένα στοχευμένο και σωστό keyword research.
Πώς κάνω keyword research σωστά
Το keyword research είναι η έρευνα που κάνεις για να εντοπίσεις τις λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι πελάτες σου. Προφανώς, όχι οποιεσδήποτε λέξεις-κλειδιά, αλλά εκείνες που αφορούν τη δραστηριότητα της επιχείρησης σου.
Για να συζητήσουμε για το πώς να κάνεις αποτελεσματικά ένα keyword research, έχουμε στην παρέα μας τον Νίκο Καψωμενάκη, Digital Marketing Consultant.
Στο επεισόδιο συζητάμε για
- Τι είναι το Keyword Research (και γιατί ο Νίκος το ονομάζει Audience Research)
- Γιατί είναι απαραίτητο για μια αποτελεσματική στρατηγική SEO
- Τι χρειάζεται να γνωρίζεις πριν ξεκινήσεις την έρευνα
- Πώς να επιλέξεις τα κατάλληλα και πιο αποδοτικά keywords
- Λάθη που πρέπει να αποφυγείς οπωσδήποτε
Πηγές & links από το επεισόδιο
- Nikos Kapsomenakis στο LinkedIn
- Answer The Public – Βρες παραδείγματα αναζητήσεων που κάνουν οι χρήστες σχετικά με ένα keyword
- Ubersuggest – Ανακάλυψε το πιθανό traffic που έχουν τα keywords σου, βρες πρόσθετες λέξεις-κλειδιά και ιδέες πιθανών αναζητήσεων προς στόχευση
- Ahrefs Keyword Generator – Βρες σχετικές λέξεις-κλειδιά με τα keywords που στοχεύσει η επιχείρηση σου