Ο Τάσος Βελιάδης της Socialab έρχεται ξανά στο Business Undercover! Συζητάμε για τον κλάδο της διαφήμισης κατά την διάρκεια της πανδημίας, social media trends και η επικοινωνία το 2021.
Στο επεισόδιο θα ακούσεις:
- Πως τα brands προσάρμοσαν τη στρατηγική τους σε όσα ζούμε από πέρσι με τον covid
- Ποια είναι τα trends στο κομμάτι της στρατηγικής επικοινωνίας για το 2021
- Ποια social media θα βγουν στο προσκήνιο και ποια θα πέσουν
- Με αφορμή όλες τις καταγγελίες παρενόχλησης που γίνονται τον τελευταίο μήνα, τα brands είναι καλό να παίρνουν δημόσια θέση σε τέτοια ευαίσθητα ζητήματα ή όχι;
- Η αποτελεσματικότητα των influencers
Άκουσε το επεισόδιο στο Spotify!
Δες το επεισόδιο στο YouTube!
Βρες τον Τάσο Βελιάδη και την Socialab:
Από τον Μάρτιο του 2020, έχουμε παρατηρήσει μια στροφή στις θεματικές των διαφημίσεων και γενικότερα σε ολόκληρο το κομμάτι του content marketing.
Τα brands έθεσαν σε προτεραιότητα το αίσθημα της ασφάλειας, καθώς και επένδυσαν στη νοσταλγία αλλά και στις δραστηριότητες που μπορούμε να κάνουμε για να διασκεδάσουμε στο σπίτι.
Σχεδόν ένα χρόνο μετά την πρώτη καραντίνα, βλέπουμε πως τα brands θέλουν να επενδύσουν ακόμα περισσότερο στον τομέα της “δημιουργίας ενός καλύτερου αύριο”.
Παράλληλα, νέα social media όπως το TikTok και το Clubhouse, παίρνουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Το ερώτημα είναι αν θα καταφέρουν να παραμείνουν relevant και μετά την περίοδο της καραντίνας, καθώς το γεγονός πως είμαστε όλη μέρα στο σπίτι έχει ευνοήσει εξαιρετικά την άνοδο τους.
Έτσι, καλέσαμε για ακόμα μια φορά τον Τάσο Βελιάδη, Chief Strategist της Socialab για να μιλήσουμε για τα trends στη διαφήμιση & το περιεχόμενο. Το πρώτο επεισόδιο με τον Τάσο ήταν από τα αγαπημένα σας, οπότε σκεφτήκαμε να κάνουμε ακόμα ένα!