Employer Branding

Ο Τάσος Τσουμάνης, People Head του Πλαίσιο, στην παρέα του Business Undercover σε μια συζήτηση γύρω από το Employer Branding.

Στο επεισόδιο συζητάμε:

  • Ποια ήταν η ιδέα πίσω από το βραβευμένο “Life at Plaisio”
  • Ποιοι ήταν οι στόχοι προς επίτευξη μέσα από αυτή την ενέργεια
  • Ποια είναι τα σημαντικότερα βήματα για τη δημιουργία μιας εταιρικής κουλτούρας
  • Hire for attitude, not for skills. Κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα;
  • Πως αξιοποίησαν κανάλια επικοινωνίας όπως το LinkedIn, Instagram, Youtube και TikTok για να αυξήσουν το engagement με τους υποψηφίους
  • Ποια είναι τα σημαντικότερα στοιχεία που χρειάζεται να εκφράζει ένα Εmployer Βrand
  • Τι χρειάζεται να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Βρες τον Τάσο Τσουμάνη και το Πλαίσιο

Τι είναι αυτό που κάνει μια εταιρεία να είναι εργοδότης επιλογής; Τι είναι αυτό που θα κάνει ένα/μια υποψήφιο να επιλέξει ανάμεσα σε 2 εταιρείες στον ίδιο κλάδο δραστηριοποίησης;

Σίγουρα οι παράγοντες είναι πολλοί. Αρχικά, σημαντικό ρόλο παίζει το αντικείμενο εξειδίκευσης της εταιρείας, οι δυνατότητες εξέλιξης, οι χρηματικές απόλαβες, αλλά και το γενικότερο purpose που πρεσβεύει η κάθε εταιρεία.

Όμως, ο πιο καταλυτικός παράγοντας είναι το Employer Branding της. Πρακτικά, όλα όσα αναφέραμε παραπάνω μπορούν να εκφραστούν μέσα από το Employer Brand.

Ο ίδιος ο σκοπός του είναι η αποτελεσματικότερη επικοινωνία των αξιών μιας εταιρείας και του συνόλου των προνομίων που προσφέρει στους εργαζομένους της.

To 96% των εταιρειών υποστηρίζει πως το Employer Branding μπορεί να έχει ένα θετικό ή αρνητικό αντίκτυπο στα έσοδα τους, όμως μόνο το 44% έχουν διαδικασίες για να το αξιολογήσουν.

Μια αποτελεσματική στρατηγική, μπορεί να προσελκύσει τα ταλέντα που η εταιρεία σου χρειάζεται για να πετύχει τους στόχους της.

Στο νέο μας επεισόδιο συζητάμε για ένα πρακτικό παράδειγμα μιας στρατηγικής Employer Brand, μιας ελληνικής εταιρείας που έχει διακριθεί στον τομέα.

Πιο συγκεκριμένα, συζητάμε για το Πλαίσιο και πως αξιοποιήσαν το Employer Branding για να προσελκύσουν νέα ταλέντα.

Στο παρελθόν έχουμε κάνει ακόμα ένα επεισόδιο για το συγκεκριμένο θέμα, όπου είδαμε πιο θεωρητικά τι περιλαμβάνει και πως οι επιχειρήσεις μπορούν να βρουν αξία μέσα από αυτό.

Μπορείς να βρεις παραπάνω περιεχόμενο για τις επιχειρήσεις στο blog μας!

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *