Νευρομάρκετινγκ & Πως να κατανοήσεις τον πελάτη — Το μέλλον του marketing με τον Dr. Νίκο Δημητριάδη.
Μέρος Α
Μέρος Β
Πηγές που αναφέρουμε στο επεισόδιο
Άρθρα
- https://www.linkedin.com/pulse/what-does-your-brain-say-you-neuro-assessing-nikolaos-dimitriadis/
- https://www.linkedin.com/pulse/marketing-success-re-positioned-from-luck-leadership-dimitriadis/
Videos
- The Marketer is Dead!: https://youtu.be/QzdNR0oqQA4
- Marketing in Crisis (Empathy): https://youtu.be/fUBg1_tNTG0
- The Human Brain and AI: https://youtu.be/AvK5ooQIPnY
- TEDx Talk- Communication Illusion and Brain-based Solution: https://youtu.be/GvXPuQGPLB8
Βρες τον Dr. Νίκο Δημητριάδη
Το Neuromarketing είναι τεχνικές νευροψυχολογίας όπου εφαρμόζονται στην έρευνα και στο marketing.
Στο επεισόδιο συζητάμε πράγματα που μπορεί να ακούμε πρώτη φορά, πράγματα που μπορεί να νομίζουμε ότι βγήκαν από ταινίες!
4 Facts για το Νευρομάρκετινγκ & Πως να κατανοήσεις τον πελάτη
#1 Το 90% των αγοραστικών αποφάσεων μας γίνεται στο ασυνείδητο μας.
Πολλοί από εμάς θέλουμε να πιστεύουμε ότι είμαστε “άνοσοι” στις διαφημίσεις – ειδικά αν εργαζόμαστε στο μάρκετινγκ.
Η αλήθεια είναι ότι εχουμε λιγότερο έλεγχο από ό,τι νομίζουμε. Δεν είμαστε πάντα λογικοί με τις αγοραστικές αποφάσεις μας και συχνά πέφτουμε “θύματα” επιρροών.
#2 Χρειαζόμαστε 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου για να σχηματίσουμε μια εντύπωση για ένα brand.
Οι καταναλωτές αποφασίζουν για μια επιχείρηση πριν ακόμη μάθουν τι προσφέρει.
Το κλειδί είναι να εστιάσουμε σε ωραία και ελκυστικά γραφικά, σχεδιασμό και οργάνωση. Χρησιμοποιούμε το 50% της επεξεργαστικής ικανότητας του εγκεφάλου μας για εικόνες.
Έτσι, τα υψηλής ποιότητας οπτικά και η αισθητική του σχεδιασμού είναι σημαντικά για να διασφαλιστεί ότι οι άνθρωποι θέλουν να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία μας.
#3 8 δευτερόλεπτα είναι ο μέσος όρος διάρκειας της προσοχής μας.
Η προσοχή μας έχει μειωθεί για να μας βοηθήσει να καταναλώνουμε πληροφορίες πιο γρήγορα από ότι στο παρελθόν.
Υπάρχει μεγάλη έμφαση στο να κερδίσουμε την προσοχή των πελατών μας σήμερα, όταν όλοι υποφέρουν από υπερφόρτωση πληροφοριών.
#4 Τα συναισθήματα καθοδηγούν την λήψη αποφάσεων μας με διακριτικούς τρόπους.
Όταν αισθανόμαστε έναν συγκεκριμένο τρόπο, έχουμε κίνητρα να δράσουμε. Τα συναισθήματα είναι σημαντικά για το μάρκετινγκ.
Δεν πρέπει να λέμε στους καταναλωτές πώς να αισθάνονται. Αντίθετα, τα συναισθήματα καθοδηγούν την αγοραστική συμπεριφορά με πιο διακριτικούς και ασυνείδητους τρόπους.
Όλα όσα βλέπουμε κωδικοποιούνται αυτόματα σε αναμνήσεις και συναισθήματα. Όταν ψωνίζουμε για κάτι, δεν βλέπουμε μόνο τα φυσικά χαρακτηριστικά των προϊόντων, αλλά τι σημαίνουν τα προϊόντα για εμάς.
Σε αυτά τα επεισόδια θα μάθεις
- Τι είναι το νευρομάρκετινγκ και γιατί να το χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση
- Ποιες τεχνολογίες υπάρχουν ήδη
- Πώς ανταποκρίνεται ο εγκέφαλος μας σε διαφορετικά μηνύματα
- Τι είναι το συνειδητό μέρος του εγκεφάλου
- Ποιους μηχανισμούς χρησιμοποιεί ο εγκέφαλος για να πάρει αποφάσεις
- Ποια συμπεράσματα βγάζουμε για τον τρόπο σκέψης των πελατών μας
Συντονίσου στο Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts & Castbox