Εταιρική φήμη & η digital εποχή σήμερα στην Ελλάδα. Πως αναγνωρίζεις την φήμη που έχει η επιχείρηση σου; Και πως μπορείς να την βελτιώσεις;
Βρες τον Όμηρο Τσάπαλο
Η φήμη είναι κάτι που απασχολεί αρκετές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα τις μεγαλύτερες.
Είναι κάτι που θέλουν να προσέχουν και εφαρμόζουν συγκεκριμένες επικοινωνιακές στρατηγικές ώστε να πετύχουν τους στόχους τους.
Η εταιρική φήμη μπορεί να “ανεβάσει” ή να καταστρέψει μια επιχείρηση. Έχουμε δει άλλωστε αρκετά πράγματα να συμβαίνουν στην αγορά – ζωντανά παραδείγματα.
Στην digital εποχή που ζούμε, οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να διαμορφούσουν τις επικοινωνιακές τους στρατηγικές για την σημερινή εποχή.
Σήμερα βλέπουμε αρκετά ενδιαφέρον παραδείγματα δημοσίων σχέσεων και εταιρικής φήμης από μεγάλες και όχι μόνο εταιρείες.
Από την Ομάδα Προσφοράς του ΟΠΑΠ έως και την καμπάνια #ApoTaLidl της LiDL Hellas.
Στατιστικά για την εταιρική φήμη & Πως επηρεάζουν τους πελάτες
Σήμερα, όταν σκεφτόμαστε να αγοράσουμε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία η πρώτη μας κίνηση είναι να κάνουμε ένα google search.
Έρευνες δείχνουν πως αν βρεθεί αρνητικό δημοσίευμα στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων τότε είναι 22% πιθανό να χάσουμε αυτόν τον πελάτη.
Ενώ αν υπάρχουν 4 ή παραπάνω αρνητικά δημοσιεύματα τότε η πιθανότητα να φύγει ο πελάτης αυξάνεται στο 70%.
70% των καταναλωτών θα αποφύγουν να αγοράσουν ένα προϊόν αν δεν τους αρέσει η εταιρεία που το παράγει.
Ο Όμηρος Τσάπαλος στο Business Undercover
Έτσι, σε αυτό το επεισόδιο του Business Undercover έχουμε στην παρέα μας τον Όμηρο Τσάπαλο, Σύμβουλος επικοινωνίας και στρατηγικής, Instructor της KnowCrunch.
Συζητάμε για την εταιρική φήμη και ιδιαίτερα στην digital εποχή που ζούμε. Αναφέρουμε παραδείγματα καλών και κακών πρακτικών εταιρειών και εργαλείων.
Σε αυτό το επεισόδιο θα μάθεις
- Πως μπορείς να διαμορφώσεις τη φήμη της επιχείρησης σου
- Ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν
- Πως να την προσαρμόσεις στη ψηφιακή εποχή
Συντονίσου στο Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts & Castbox