Το LinkedIn είναι μια ισχυρή πλατφόρμα για όσους θέλουν να ενισχύσουν την επαγγελματική τους εικόνα στο διαδίκτυο.
Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με άλλους επαγγελματίες, να μοιραστείτε χρήσιμο περιεχόμενο και να ενισχύσετε το brand awareness ή το personal brand σας. Αλλά με τόσο πολύ περιεχόμενο εκεί έξω, μπορεί να είναι δύσκολο να επιλέξετε αυτούς τους τύπους περιεχομένου που αξίζουν τον κόπο.
Πάμε να δούμε 5 τύπους περιεχομένου που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και το 2023.
Προσωπικές ιστορίες
Οι άνθρωποι αγαπούν τις ιστορίες, και αυτό περιλαμβάνει και τις ιστορίες για την επιχείρησή σας. Χρησιμοποιήστε το LinkedIn για να μοιραστείτε την ιστορία του πώς ξεκίνησε η εταιρεία σας, πώς είναι να εργάζεσαι εκεί ή πώς έχετε βοηθήσει τους πελάτες σας να πετύχουν.
Αυτού του είδους οι προσωπικές ιστορίες θα σας βοηθήσουν να συνδεθείτε με το κοινό σας και να οικοδομήσετε σχέσεις που διαρκούν.
Carousel posts
Οι αναρτήσεις καρουζέλ είναι ένας από τους καλύτερους τύπους περιεχομένου για δημοσίευση στο LinkedIn. Σύμφωνα με το report για το LinkedIn αλγόριθμο που ανακοίνωσε πριν λίγο καιρό η Just Connecting, τα carousel posts προσφέρουν έως και x2,3 περισσότερο reach σε σχέση με άλλα είδη περιεχομένου.
Είναι αποτελεσματικές επειδή είναι συνοπτικές, εντυπωσιακές και σας επιτρέπουν να συμπεριλάβετε πολλές εικόνες σε μία μόνο ανάρτηση.
Τα carousel είναι επίσης διαδραστικά, γεγονός που τα καθιστά πιο ελκυστικά για τους αναγνώστες. Όταν γίνονται σωστά, οι αναρτήσεις καρουζέλ μπορούν να αποτελέσουν ένα εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ.
Ορισμένες συμβουλές για τη δημιουργία αποτελεσματικών αναρτήσεων καρουζέλ:
- Περιορίστε τον αριθμό των διαφανειών σε 3-5. Αν είναι περισσότερες από αυτές, οι αναγνώστες θα χάσουν το ενδιαφέρον τους.
- Βεβαιωθείτε ότι κάθε διαφάνεια έχει σαφή σκοπό. Μην πετάτε απλώς τυχαίες εικόνες μαζί.
- Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ποιότητας που είναι σχετικές με το θέμα σας.
- Συμπεριλάβετε μια πρόσκληση για δράση (Call-to-action) στην τελευταία διαφάνεια. Πείτε στους αναγνώστες τι θέλετε να κάνουν στη συνέχεια.
Insights
Το LinkedIn είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να μοιραστείτε την τεχνογνωσία σας και να βοηθήσετε συναδέλφους με χρήσιμα στατιστικά (και όχι μόνο!) στοιχεία. Τα insights είναι πάντα ένας δημοφιλής τύπος περιεχομένου στο LinkedIn, καθώς ειδήμονες μοιράζονται τις εμπειρίες τους και εκθέτουν τους προβληματισμούς ή τα συμπεράσματά τους.
Οι δημοσιεύσεις insights, αποτελούν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για να δείξετε την αυθεντία σας αλλά και να ξεκινήσετε μία γόνιμη συζήτηση με άτομα του κλάδου.
Δημοσκοπήσεις
Οι δημοσκοπήσεις (τα λεγόμενα polls), είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε δημοφιλία στο LinkedIn. Δημιουργούνται γρήγορα και εύκολα και δίνουν στο κοινό σας την ευκαιρία να μοιραστεί τις σκέψεις του για ένα θέμα.
Επιπλέον, οι δημοσκοπήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκεντρώσετε πολύτιμα δεδομένα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας.
Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια δημοσκόπηση για να μάθετε τι πιστεύει το κοινό σας για ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία. Μάλιστα, μπορείτε να τους προτρέψετε να αφήσουν και σχόλια ώστε να καταλάβετε αναλυτικότερα τι πιστεύουν.
Και επειδή οι δημοσκοπήσεις εμφανίζονται με μεγαλύτερη συχνότητα στο feed του LinkedIn, είναι πιο πιθανό να τις δουν περισσότερα άτομα από ό,τι τις άλλες δημοσιεύσεις σας.
Έτσι, αν ψάχνετε έναν τρόπο να αποκτήσετε μεγαλύτερη εμπλοκή στο LinkedIn, οι δημοσκοπήσεις είναι μια εξαιρετική επιλογή. Απλώς φροντίστε να κάνετε ερωτήσεις που αφορούν το κοινό σας και που θα σας δώσουν χρήσιμες πληροφορίες.
Περιεχόμενο τρίτων
Αν Θέλετε να κάνετε το περιεχόμενο στο LinkedIn σας πιο ελκυστικό, το περιεχόμενο τρίτων είναι πάντα μια εξαιρετική επιλογή!
Αυτό περιλαμβάνει αναρτήσεις άρθρων, βίντεο, φωτογραφιών, infographic από άλλες πηγές που είναι σχετικές με τον κλάδο που σας ενδιαφέρει. Κάτι τέτοιο θα δείξει ότι ασχολείστε με ό,τι συμβαίνει στον τομέα σας. Επίσης, είναι μια καλή ευκαιρία να ανοίξετε δίαυλο επικοινωνίας με αυτές τις τρίτες πηγές.Αν μάλιστα διαθέτουν και εκείνοι LinkedIn, κάντε τους tag, ώστε να δουν το περιεχόμενο και την αναφορά σας σ’ αυτούς.
Το LinkedIn περιεχόμενο θέλει αφοσίωση και πλάνο
Όποιο από τους παραπάνω τύπο LinkedIn περιεχομένου και να διαλέξετε το 2023, να θυμάστε: Για να χτίσετε μια πετυχημένη παρουσία σας στο μεγαλύτερο επαγγελματικό δίκτυο, χρειάζεται αφοσίωση. Δημιουργήστε ένα στρατηγικό πλάνο και τηρήστε το. Τα αποτελέσματα θα εκπλήξουν και εσάς τους ίδιους!
Γι’ αυτό, βρείτε χρόνο, γίνετε δημιουργικοί και αρχίστε να μοιράζεστε χρήσιμο περιεχόμενο στο LinkedIn, σήμερα!.
Μάθε περισσότερα σχετικά με τη δημιουργία περιεχομένου στο LinkedIn
- Στρατηγική δημιουργία περιεχομένου: Δημιουργία περιεχομένου με βάση το Customer Funnel
- Πώς να αξιοποιήσεις το LinkedIn ως εργαλείο Social Selling — Έθελ Αγγελάτου
- Short-form vs Long-form Περιεχόμενο – Τι να προτιμήσω και γιατί;