fbpx

Το website σας είναι πιθανότατα η ραχοκοκαλιά της επιχείρησής σας, επιτρέποντας στους πελάτες να συλλέγουν τις πληροφορίες που χρειάζονται και, εάν δραστηριοποιείστε στο e-commerce, να ενισχύσουν τις πωλήσεις σας άμεσα και να βελτιώσουν τα conversions.

Αλλά αν έχετε παρατηρήσει υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης, μειωμένους αριθμούς επισκεπτών ή απλώς διαπιστώνετε μια σταδιακή μείωση του αριθμού των πωλήσεων που πραγματοποιείτε, ένα redesign του site σας μπορεί να είναι η λύση.

Η διαδικασία σχεδίασης website μπορεί να προκαλέσει σύγχυση.

Αν δεν υπάρχουν σαφείς οδηγίες στην ομάδα σχεδιασμού, τότε το website σας:

  • Δεν θα ξεχωρίζει από το πλήθος.
  • Δεν θα δείξετε τι κάνει την επιχείρηση σας μοναδική.
  • Δεν θα σας παρέχει καλή απόδοση επένδυσης (RΟΙ).

Τα ‘δυνατότερα’ site βασίζονται σε στοιχεία ισχυρού brand.

Επομένως, πριν ξεκινήσετε τον επανασχεδιασμό του website σας εστιάστε πρώτα στα εξής:

  • Λεπτομερή buyers personas.
  • Μοναδικό brand style.
  • Συνεπής τόνος φωνής και μηνυμάτων.

Όλα αυτά είναι συστατικά ενός ισχυρού brand. Και όλα πρέπει να τροφοδοτούν τον σχεδιασμό του website σας.

Ποια στοιχεία πρέπει να επανασχεδιάσω;

Το να γνωρίζετε από πού να ξεκινήσετε με έναν επανασχεδιασμό του website σας δεν είναι πάντα εύκολο, αλλά θα σας βοηθήσει να δείτε τι φαίνεται να λειτουργεί αυτήν τη στιγμή για το site σας και τι όχι. 

Επομένως, σκεφτείτε τυχόν παράπονα πελατών που είχατε σχετικά με τον τρέχοντα ιστότοπό σας. Ακόμα, υπάρχουν εργαλεία της Google που μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε πόσο mobile friendly είναι το website σας, καθώς και την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας σας, χρησιμοποιώντας το PageSpeed ​​Insights και το Google Search Console Mobile-Friendly Test. 

Δείτε παρακάτω 5 tips για το καλύτερο redesing του website σας.

1. Ελέγξτε και βελτιώστε τις βασικές λειτουργίες.

Ενώ η εμφάνιση του website σας είναι απίστευτα σημαντική, το ίδιο είναι και ο τρόπος και η ταχύτητα με την οποία λειτουργεί. Επομένως, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι εξισορροπείτε καλά και τα δύο.

Ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του website σας θα είναι η αρχική σας σελίδα, καθώς συχνά θα είναι το πρώτο μέρος που θα προσγειωθούν οι πελάτες σας όταν επισκέπτονται το site σας. Καθώς οι πρώτες εντυπώσεις είναι το παν, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι δεν θα πνίγετε έναν χρήστη με υπερβολικές πληροφορίες που θα μπορούσαν να τοποθετηθούν σε άλλες σελίδες. 

Η υπερτοποθέτηση κειμένου και εικόνων στην αρχική σας σελίδα μπορεί να είναι υπερβολική και να αυξήσει σημαντικά τον χρόνο φόρτωσης της σελίδας και αυτό μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στα ποσοστά μετατροπών σας (conversions).

2. Εστιάστε σε πιο βασικά στοιχεία UX.

Πολλές επιχειρήσεις πιστεύουν ότι το να δίνουν στους πελάτες τους όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές θα τους βοηθήσει να τους αρέσει και να βρουν κάτι κατάλληλο, αλλά το να έχεις πάρα πολλές επιλογές μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. 

Αυτό σημαίνει ότι χάνονται περισσότερες ενέργειες ανάλογα με τον αριθμό των επιλογών που δίνονται. Έτσι, θα θέλετε να κρατάτε τα πράγματα τακτοποιημένα και συνοπτικά. Επίσης χρειάζεται να λέτε στους χρήστες σας τι θέλετε να κάνουν αφού δουν το περιεχόμενο σας – τα λεγόμενα call to actions.

3. Βελτιστοποιήστε τα τρέχοντα και νέα στοιχεία SEO.

Ενώ μπορεί να έχετε ήδη βελτιστοποιήσει το website σας για λέξεις-κλειδιά (keywords) είναι σημαντικό να τις ανανεώνετε συχνά. 

Καθώς οι τάσεις έρχονται και φεύγουν και οι προθέσεις των χρηστών αλλάζουν, θα αναζητούν διαφορετικά πράγματα, και ίσως με διαφορετικούς τρόπους. Επομένως είναι σημαντικό να παρακολουθείτε σχετικά keywords που σχετίζονται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε και να τροποποιείτε το περιεχόμενό σας ώστε να αντικατοπτρίζει αυτό.

4. Κάντε τον ιστότοπό σας πιο προσβάσιμο.

Ήταν πάντα σημαντικό να διασφαλίζετε ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας εξυπηρετούν όσο το δυνατόν καλύτερα περισσότερα άτομα, και αυτό ισχύει και για το website σας. 

Όταν ξεκινάτε από το μηδέν με τον επανασχεδιασμό σας, θα πρέπει να σκεφτείτε πώς μπορείτε να ενημερώσετε τόσο τη λειτουργικότητα όσο και το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας ώστε να είναι πιο περιεκτικό. Για παράδειγμα μια καλύτερη πρακτική είναι το να γράφετε περιγραφές στις εικόνες στο site σας. 

Αυτό αναφέρει στη Google τι περιέχει η φωτογραφία αλλά επίσης επεξηγεί την εικόνα σε άτομα που έχουν πρόβλημα όρασης και επισκέπτονται το website σας.

5. Φτιάξτε ένα blog

Πολλοί website – owners παραβλέπουν τα πλεονεκτήματα που μπορεί να έχει ένα blog σε έναν ιστότοπο. Πρώτον, σας δίνει την ευκαιρία να επιδείξετε τις γνώσεις σας στον κλάδο και να δείξετε ότι είστε ενημερωμένοι με τα πρόσφατα νέα. Δεύτερον, ότι είστε σε θέση να εξηγήσετε πώς αυτό θα επηρεάσει τους πελάτες σας ή την υπηρεσία που ενδέχεται να λάβουν. Αν οι πελάτες σας βλέπουν ως γνώστες του αντικειμένου σας θα σας εμπιστεύονται πράγμα που θα φανεί και στον αιρθμό των conversions σας.

Τα blogs μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να καλύψουν οτιδήποτε, συμπεριλαμβανομένων των διαγωνισμών, ειδήσεων, την κυκλοφορία νέων προϊόντων ή οτιδήποτε άλλο είναι επίκαιρο. 

Για περιεχόμενο που θα είναι πάντα σχετικό (evergreen content), θα θελήσετε να δημιουργήσετε ένα ξεχωριστό κέντρο γνώσης (advice hub) όπου μπορείτε να αποθηκεύσετε αυτούς τους σημαντικούς οδηγούς για να τους βρει ο πελάτης σας.

Τελικές σκέψεις

Ο επανασχεδιασμός του site σας μπορεί να είναι απλώς το βήμα που χρειάζεστε για να ανανεώσετε την επωνυμία σας (brand) και να αυξήσετε τα conversions. 

Εκτός από την εμφάνιση του website σας, θα πρέπει να σκεφτείτε πώς οι αλλαγές θα ωφελήσουν την εμπειρία χρήστη, το SEO και τις μετατροπές (conversions). Κάντε τις αλλαγές έχοντας πάντα κατά νου τον πελάτη σας ως προτεραιότητα. Εάν πρέπει να επιλέξετε να κάνετε μια αλλαγή, επιλέξτε πάντα αυτή που θα επηρεάσει περισσότερο θετικά τον χρήστη.

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *