fbpx
Content Monetization: Πώς το περιεχόμενο μπορεί να δημιουργήσει εισόδημα; — Νίκος Ροσσολάτος

Τι είναι το Content Monetization; Και πώς μπορεί το περιεχόμενο που δημιουργούμε να μας “φέρει” εισόδημα; Στην παρέα μας ο Νίκος Ροσσολάτος, Εμπορικός Διευθυντής της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση και με background στα media, τόσο στην πλευρά των agencies όσο και των publishers

Βρείτε τον Νίκο Ροσσολάτο

Περισσότερες πηγές σχετικά με το Content Marketing

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *