fbpx
Ioanna Dretta, Marketing Greece

Η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, στην παρέα του Business Undercover για να μιλήσουμε για τον τουρισμό στην χώρα μας και το brand της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Στο επεισόδιο συζητάμε:

  • Τι είναι η Marketing Greece & το Discover Greece
  • Ποια στάδια περιλαμβάνει το marketing funnel στον τουρισμό και που δραστηριοποιείται η Marketing Greece;
  • Προορισμοί vs Experiences. Έχει παρατηρηθεί μεγαλύτερο performance σε κάποιο από τα 2;
  • Πως αλλάζει η προσέγγιση της επικοινωνίας βάση των καταστάσεων που ζούμε
  • Πέρα από τον τομέα του τουρισμού, ποιοι είναι κάποιοι τομείς που πιστεύεις πως μπορούμε να επενδύσουμε;
  • Μπορεί να υπάρξει μια συνολική στρατηγική επικοινωνίας της Ελλάδας; Τι χρειάζεται να γίνει;Work from greece – πως μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τους digital nomads;
  • Μπορούμε να κάνουμε κάποιες προβλέψεις για το καλοκαίρι του 2021;

Βρες την Ιωάννα Δρέττα

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, η συνολική συμμετοχή του τουρισμό στο ΑΕΠ το 2019, έφτασε το 20,8%.

Όπως το πλήθος των επαγγελματικών κλάδων, έτσι και ο τουρισμός πληγώθηκε βαθιά από την πανδημία.

Ποια είναι η επόμενη μέρα στον τουρισμό, τι χρειάζεται να γίνει επικοινωνιακά και πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε το brand Ελλάδα;

Άκουσε περισσότερα επεισόδια εδώ!

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *