Η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, στην παρέα του Business Undercover για να μιλήσουμε για τον τουρισμό στην χώρα μας και το brand της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Στο επεισόδιο συζητάμε:
- Τι είναι η Marketing Greece & το Discover Greece
- Ποια στάδια περιλαμβάνει το marketing funnel στον τουρισμό και που δραστηριοποιείται η Marketing Greece;
- Προορισμοί vs Experiences. Έχει παρατηρηθεί μεγαλύτερο performance σε κάποιο από τα 2;
- Πως αλλάζει η προσέγγιση της επικοινωνίας βάση των καταστάσεων που ζούμε
- Πέρα από τον τομέα του τουρισμού, ποιοι είναι κάποιοι τομείς που πιστεύεις πως μπορούμε να επενδύσουμε;
- Μπορεί να υπάρξει μια συνολική στρατηγική επικοινωνίας της Ελλάδας; Τι χρειάζεται να γίνει;Work from greece – πως μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τους digital nomads;
- Μπορούμε να κάνουμε κάποιες προβλέψεις για το καλοκαίρι του 2021;
Βρες την Ιωάννα Δρέττα
Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, η συνολική συμμετοχή του τουρισμό στο ΑΕΠ το 2019, έφτασε το 20,8%.
Όπως το πλήθος των επαγγελματικών κλάδων, έτσι και ο τουρισμός πληγώθηκε βαθιά από την πανδημία.
Ποια είναι η επόμενη μέρα στον τουρισμό, τι χρειάζεται να γίνει επικοινωνιακά και πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε το brand Ελλάδα;
Άκουσε περισσότερα επεισόδια εδώ!