Πώς κοστολογώ την υπηρεσία ή το προϊόν μου; Ποια είναι τα pricing strategies; Και πώς βρίσκω την κατάλληλη τιμή; Στην παρέα μας ο Χάρης Λαλάτσης της ierax analytix.
Στο επεισόδιο συζητάμε:
- Ποια είναι τα πιο διαδεδομένα pricing strategies;
- Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το κόστος ενός προϊόντος – υπηρεσίας;
- Ποιοι κλάδοι μπορούν να υποστηρίξουν subscription-based πληρωμές;
- Είναι βιώσιμος ο ανταγωνισμός τιμής;
Βρείτε τον Χάρη Λαλάτση και την ierax analytix
Περισσότερο περιεχόμενο:
- Χρηματοδότηση Startup: Venture Capitals, Angel Investors & ΕΣΠΑ – Γιώργος Κόκκας
- Τι είναι οι αξίες ενός brand και τα βήματα για να τις ορίσεις – Ιωάννης Οφάκογλου
- Διαφήμιση e-Shop σε Facebook & Instagram: Must καμπάνιες – Νίκος Ξυδάς