Πώς μπορείς να κάνεις τους πελάτες σου να έρθουν ξανά και ξανά στο κατάστημα σου; Άκου 5 εύκολες συμβουλές για να αυξήσεις το Customer Loyalty.
Μια επιχείρηση χωρίς πιστούς πελάτες, είναι μια επιχείρηση με σύντομη διάρκεια ζωής.
Ξέρουμε τι σκέφτεσαι. “Δεν μπορεί να έχει συνεχώς νέους πελάτες;”.
Θεωρητικά ακούγεται εφικτό. Στην πράξη όμως, τα πράγματα είναι κάπως πιο δύσκολα. Ή μάλλον, πιο ακριβά.
Ένα brand που θέλει να είναι βιώσιμο στο χρόνο, δεν μπορεί να βασίζεται αποκλειστικά στο συνεχόμενο lead generation.
Τα acquisition costs αυξάνονται συνεχώς, το ROI των διαφημίσεων τείνει να μειώνεται και οι ανταγωνιστές μας έχουν μεγαλύτερο budget, οπότε μας υπερνικούν.
Όμως, όταν μια επιχείρηση επενδύει στην Πιστότητα Πελατών, τότε ξεκινά μια ουσιαστική σχέση με τ@ πελάτ@, η οποία στη συνέχεια θα μεταφραστεί σε πωλήσεις, άρα έσοδα για το brand.
Οι πιστ@ πελάτ@, είναι αυτ@ που θα επιστρέψουν ξανά και ξανά για να αγοράσουν από το brand που τους αρέσει, χωρίς να κυνηγούν συνέχεια προσφορές.
Στο επεισόδιο θα ακούσεις:
- Γιατί να επενδύσεις στο Customer Loyalty
- 5 τρόπους να αυξήσεις την Πιστότητα των Πελατών σου
- Από που να ξεκινήσεις
Μάθε περισσότερα για το Customer Loyalty
- Guest Shopping: Γιατί οι πελάτες να κάνουν εγγραφή όταν δεν κερδίζουν τίποτα;
- Τι είναι και πως θα αποκτήσω First Party Data;
- Τι να στείλω στο newsletter μου; 5 ιδέες newsletter περιεχομένου για αποτελεσματικό email marketing
Πες μας γεια!