fbpx
Τι να στείλω στο newsletter μου; 5 Ιδέες για email marketing

Κανείς και καμία δεν θέλει να διαβάσει ένα βαρετό newsletter. Ανακάλυψε 5 αποτελεσματικές ιδέες newsletter περιεχομένου για email marketing, αύξησε το engagement με το κοινό σου και δημιούργησε πωλήσεις.

Άκουσε το επεισόδιο στο Anchor.fm

Κανείς και καμία δεν θέλει να διαβάσει ένα βαρετό newsletter.

Γιατί να το κάνει άλλωστε; Σε απόσταση 2 clicks ή taps μπορεί να βρει κάτι πολύ πιο ενδιαφέρον.

Όμως, το ζήτημα δεν είναι απλώς να το διαβάσει. Στόχος είναι να πραγματοποιήσει μια επιθυμητή ενέργεια.

Πώς να αξιοποιήσεις το email marketing για να αυξήσεις το engagement και τις πωλήσεις της επιχείρησης σου

Ένα από τα must-features που πρέπει να έχει το website της επιχείρησης σου είναι μια φορμά για την εγγραφή στο newsletter σου.

Πρακτικά, το newsletter είναι το εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιήσει το brand σου για να κάνει αποτελεσματικά email marketing.

Είναι ένα επιπλέον κανάλι επικοινωνίας με το κοινό σου που σε βοηθά να:

  • Αναπτύξεις το engagement που έχεις μαζί του
  • Ενισχύσεις το brand awareness και loyalty σου
  • Δημιουργήσεις πωλήσεις, άρα να αυξήσεις τα έσοδα

Πώς θα γίνει αυτό; Το πρώτο βήμα που χρειάζεται να κάνεις είναι να χτίσεις ένα newsletter list.

Ξεκίνα ενσωματώνοντας μια φόρμα εγγραφής στο website σου, χρησιμοποιήσε popups και δώσε κίνητρα για να κάνουν subscribe.

Αφού έχεις συγκεντρώσει ένα ικανοποιητικό αριθμό επαφών, ήρθε η ώρα να δημιουργήσεις engaging περιεχόμενο.

Τι να στείλεις στο newsletter σου για να κάνεις το κοινό να αλληλεπιδράσει με το brand σου και να αγοράσει

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να έχεις ένα ενεργό newsletter. Όμως, το να στέλνεις καμπάνιες χωρίς στρατηγική δεν πρόκειται να έχει σημαντικό αντίκτυπο στους στόχους της επιχείρησης σου.

Δεν θέλουμε το κοινό να διαβάζει απλώς το newsletter μας. Θέλουμε να:

  • Επισκεφτεί το site μας
  • Αγοράσει κάποιο προϊόν
  • Γράψει ένα review ή testimonial
  • Στείλει μια φωτογραφία με το προϊόν
  • Ακολουθήσει το brand μας στα social media

Ή να πραγματοποιήσει κάποια άλλη στοχευμένη ενέργεια που μας ενδιαφέρει.

Για να τα πετύχουμε όλα αυτά, χρειαζόμαστε engaging περιεχόμενο. Δηλαδή, πρέπει να δημιουργήσουμε περιεχόμενο που ενδιαφέρει το audience του newsletter μας και οδηγεί σε conversion.

Άκουσε το επεισόδιο και ανακάλυψε 5 αποτελεσματικές ιδέες newsletter περιεχομένου που θα αυξήσουν το engagement και εν τέλει θα δημιουργήσουν περισσότερες πωλήσεις. Άκουσε το επεισόδιο.

Θέλεις να μάθεις περισσότερα για το email marketing; Ρίξε μια ματιά σε αυτά:

Πες μας ένα γεια

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *