Μπορεί να καινοτομήσει ο Πολιτισμός; Και πώς συνδέεται με το Marketing; Στην παρέα μας για να συζητήσουμε, ο Δρ. Μάκης Μοναστηρίδης, Επικεφαλής Marketing του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Μπορεί σε πρώτη ακρόαση να ακούγονται ως δύο ευθείες που δεν τέμνονται ποτέ, όμως η πραγματικότητα διαφέρει κατά πολύ.
Γιατί το Μάρκετινγκ δεν είναι παρά ένα εργαλείο για να ενισχύσει την αξία οποιουδήποτε φορέα, οργανισμού ή εταιρείας.
Για να μας εξηγήσει πολύ καλύτερα αυτή τη σύνδεση και τους τρόπους που το Μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει τους φορείς Πολιτισμού να καινοτομήσουν, έχουμε στην παρέα μας τον Δρ. Μάκη Μοναστηρίδη, Επικεφαλή Μάρκετινγκ & Χορηγιών του Μεγάρου Μουσική Θεσσαλονίκης και διδάκτωρ στο Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ του ΑΠΘ.
Στο επεισόδιο συζητάμε:
- Ποιος είναι ο ρόλος του μάρκετινγκ & της καινοτομίας στην προσαρμογή του Πολιτισμού στις σύγχρονες αλλαγές;
- Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση του μάρκετινγκ και της καινοτομίας στον Πολιτισμό; Έχουν περιοριστεί εντός κάποιου ορίου;
- Ποιοι είναι οι κυριότεροι πυλώνες που ένας φορέας πρέπει να ερευνήσει πώς μπορεί να καινοτομήσει εφαρμόζοντας στρατηγικές μάρκετινγκ και υιοθετώντας νέες τεχνολογίες;
- Ποιες είναι οι κυριότερες προκλήσεις που έχει δει πως υπάρχουν σε αυτές τις προσπάθειες;
- Πώς οι οργανισμοί μπορούν να αξιοποιήσουν τα social media πέρα από τις απλές δημοσιεύσεις και τα likes;
- Case study ΜΜΘ – projects όπου εφαρμόσαν καινοτομίες και αξιοποιήσαν στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ
Βρες τον Μάκη Μοναστηρίδη
Άκου περισσότερα σχετικά με το Μάρκετινγκ:
- B2B Marketing: Δίνοντας αξία στους πελάτες μας — Τόλης Αιβαλής
- Στρατηγική δημιουργία και διανομή περιεχομένου — Τάσος Βελιάδης
- Influencer Marketing: Πώς να επιλέξεις influencer & τι να αποφύγεις — Φανή Σοφιανού