Τι είναι το Astroturfing, γιατί το κάνουν οι επιχειρήσεις και ποια είναι τα αποτελέσματα στην διαχείριση φήμης; Στην παρέα μας ο Τόλης Αιβαλής, Managing Partner της AIVAL.
Στο επεισόδιο θα ακούσεις:
- Τι είναι το Astroturfing (02:00 – 05:15)
- Παραδείγματα καλής πρακτικής του Astroturfing (05:20 – 10:09)
- Ποια κανάλια επικοινωνίας έχουν μεγαλύτερη απήχηση (10:10 – 12:10)
- Πως ξεκίνησε το Astroturfing (12:12 – 13:54)
- Μπορεί μια επιχείρηση να το κάνει in-house; (13:55 – 15:19)
- Είναι παράνομο το Astroturfing; (15:20 – 16:30)
- Twitter & fake profiles (16:31 – 19:10)
- Εργαλεία για την παρακολούθηση των fake & viral news (19:11 – 20:40)
- Η ηθική πίσω από το Astroturfing (20:41 – 22:58)
- Είναι εν τέλη το Astroturfing κάτι αρνητικό; (25:55 – 28:00)
Βρείτε τον Τόλη Αιβαλή
Πηγές Επεισοδίου
- Jigsaw – Παρακολούθηση ψηφιακών “απειλών” & fake news
- Ελληνικά Hoaxes – Εντοπισμός & ενημέρωση fake news
- Digital & Social Media Nation Greece – Facebook group για επαγγελματίες digital marketing στην Ελλάδα.
- Σαββίκος & Astroturfing στο Tinder
Άκουσε περισσότερα σχετικά με τη διαχείριση εταιρικής φήμης