fbpx

Πώς τα πάει το TikTok στην Ελλάδα; Πώς ήταν η “πρεμιέρα” των Instagram Reels στην χώρα μας; Και πώς τα brands πρέπει προσαρμόζονται στην επικαιρότητα που βιώνουμε;

Άκουσε το επεισόδιο στο Anchor!

Ούτε μία, ούτε δύο, ούτε τρεις φορές ήταν αρκετές.

Έπρεπε να τον φέρουμε και 4η! Και σίγουρα θα υπάρξει και πέμπτη.

Μετά από δύο χρονιές, έχει γίνει πλέον έθιμο, κάθε αρχή της σεζόν να φιλοξενούμε τον Τάσο για να μας δίνει μια κλεφτή ματιά στα trends που είναι εδώ αλλά και έρχονται στον χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης.

Στο νέο επεισόδιο, συζητάμε με τον Τάσο Βελιάδη, Partner & Chief Strategist της Socialab, για TikTok, Instagram Reels & προσαρμογή στην επικαιρότητα!

Με τον Τάσο συζητήσαμε:

  • Το disruption του TikTok στο πεδίο των Social Media
  • Πώς να μπουν τα brands στο TikTok με αποτελεσματικό τρόπο;
  • Τι γίνεται με τα Instagram Reels στην Ελλάδα; Πώς αποδίδουν;
  • Πόλεμοι, πληθωρισμός, εξεγέρσεις. Ποιος είναι ο ρόλος της επικοινωνίας;
  • Τι πρέπει να κάνουν τα brands για να προσαρμοστούν στην πραγματικότητα;

Βρες τον Τάσο Βελιάδη:

Τάσος Βελιάδης στο LinkedIn​

Περισσότερα επεισόδια με τον Τάσο

BU+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.